خبرهای داغ:
سومین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور جمعی از مسئولان استانی در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۸۷۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سومین نمایشگاه قرآن و عترت با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم یکشنبه‌شب در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در ساعات 22 تا یک بامداد از 11 الی 17 ماه مبارک رمضان به مدت هفت شب، آماده پذیرایی از مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) خواهد بود.

در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر چند سال‌های گذشته سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم حمایت‌هایی از نمایشگاه قرآن و عترت داشته اما اکنون به صورت مستقیم در این نمایشگاه ورود پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف هنری دارد مطرح کرد: حمایت از هنرمندان استانی در قالب این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته و این یکی از امتیازات ویژه نمایشگاه قرآن و عترت سال 94 است.

کارگاه‌های زنده هنری، گالری آثار قرآنی، شبی با قرآن، مسابقات فرهنگی قرآنی، ارائه کتاب و نرم افزار، اجرای تواشیح توسط گروه‌های استانی و ملی، برپایی غرفه‌های هنری و صنایع دستی، بخش کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن‌پژوهی، تجلیل از خادمان قرآنی، شب شعر و... از جمله بخش‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها