خبرهای داغ:
سرگرد ستاری گفت: هرکدام از ما به عنوان عضوی از سازمان بسیج و به عنوان یک بسیجی واقعی، بایستی لحظه به لحظه سخنان رهبر معظم انقلاب را دنبال نماییم و در پیاده سازی آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۳۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد وحید ستاری جانشین ناحیه گراش در جمع بسیجیان و پیشکسوتان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) گراش مهمترین موهبت ماه رمضان را فرصت برای نزدیک شدن انسان  به خداوند باری  برشمرد و گفت: این مهم میسر نخواهد شد مگر  اینکه انسان از گناه و معصیت  دوری نماید، طبق کلام معصوم روزه تمرین تقواست و تقوا بهترین  و سالم‌ترین راه برای رسیدن به خدا می باشد.

جانشین ناحیه گراش گفت: امروز انقلاب اسلامی به مرحله ای از رشد و تکاپویی خود رسیده است که شعار و آرمان آن در کشورهای مختلف بدون حضور مسقیم ما در حال پیاده شدن است، حرکت آزادی خواهی توأم با استکبار ستیزی که در حال حاضر در  اقصی نقاط بلاد اسلامی شکل گرفته است نماد عینی همان آرمان حضرت  امام (ره) است که فرمودند ما انقلاب مان را به تمام دنیا صادر خواهیم کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اوج حالت پیش برندگی خود در آن سوی مرزها قرار دارد و این حرکت عظیم تاریخی حاصل قرن ها تلاش و مبارزات علما وانسان هایی است که دلشان در گرو اسلام ناب محمدی (ص) بوده است، قطعا دشمنان زبون نظام اسلامی  از این حرکت هراس عجیبی در دل دارند. در همین کشور مظلوم یمن نگاه کنید انقلابیون و مردم  یمن چه شعارهایی را سر می دهند،  مگر همان شعار "هیهات من الذله" و"مرگ بر آمریکا و اسرائیل" که از خواسته ها  و مطالبات راهبردی نظام اسلامی است را فریاد نمی زنند ؟ این نشان از چیست؟ نه این است که انقلاب اسلامی به شکل واقعی خود صادر شده و به عنوان یک الگوی واقعی در دل آزادیخواهان دنیا جای گرفته است؟

سرگرد ستاری گفت: وظیفه اصلی امروز ما گفتمان سازی رهنمودهای مقام عظمای ولایت در موضوعات مختلف بین آحاد مردم ایران اسلامی از طریق حضور در حلقه های صالحین است. هرکدام از ما به عنوان عضوی از سازمان بسیج و به عنوان یک بسیجی  واقعی، بایستی لحظه به لحظه سخنان رهبر معظم انقلاب را دنبال نماییم و در پیاده سازی آن تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار