خبرهای داغ:
پیکر مطهر اولین شهید لارستانی در جبهه بیداری اسلامی، روز سه شنبه به لارستان باز می گردد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۵۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دور روز قبل خبر انفجار تروریستی در کویت و پذیرفتن این خباثت توسط گروهک تروریستی - صهیونیستی داعش در رسانه ها منتشر شد. یکی از این شهدا سید حمید موحدی است که از لارستان فارس برای امرار معاش در آن کشور ساکن بوده است. برادر شهید موحدی در گفتگو با لادستان در پاسخ به سوال اینکه چگونه از شهادت برادر خود مطلع شد گفت: پس از اعلام خبر انفجار مسجد امام صادق(ع) کویت توسط رسانه ها بلافاصله به تلفن همراه برادرم تماس گرفتم  ولی جواب نمی داد،سپس با همکارش تماس گرفتم که گفت حمید رفته به مسجد و خبری از او ندارم.

وی افزود: پس از چند دقیقه دیگر دوباره با همکارش تماس گرفتم و او گفت که حمید در انفجار شهید شده است.

سید یونس موحدی ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و ملعون خواندن گروه تروریستی داعش، خطاب به حامیان این گروه های تروریستی اظهار داشت: به همه کشورهای جهانی که این گروه های تکفیری را حمایت می کنند و آنها را علیه مسلمانان می شورانند، توصیه می کنم که دست از این جنایت بردارند، چراکه اسلام فنا ناپذیر و پیروز است و با خون شهید، اسلام آبیاری می شود و زنده تر خواهد شد.

وی افزود: خوشحالیم که برادر ما در خانه خدا و در ماه مبارک رمضان، با زبان روزه به شهادت رسیده است.

موحدی با اشاره به حضور برادر خود در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار داشت: ایشان با وجود اینکه از قافله همرزمانش در جبهه جامانده بود، اما خواست خداوند بر این بود که در ماه خود و در این روزهای مبارک، سید عبدالحمید به دوستان و همرزمان شهیدش بپیوندد.

وی گفت: سید عبدالحمید دو پسر شانزده ساله و ده ساله (سید امیر حسین و سید عرفان) دارد و قرار بود که روز بیستم ماه مبارک رمضان به لار برگردد که این حادثه پیش آمد.

این برادر شهید ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با سفارت ایران قرار است پیکر مطهر این شهید، روز سه شنبه با پرواز ایران ایر از فرودگاه کویت به فرودگاه آیت الله آیت اللهی لارستان منتقل شود و بر دستان مردم شهید پرور لارستان تشییع شود.

وی در پایان از سفارت ایران در کویت بدلیل همکاری و هماهنگی های لازم،تقدیر و تشکر کرد.

بر اثر وقوع انفجار تروریستی در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در منطقه الصوابر در کویت، 25 نفر شهید و 202 تن دیگر زخمی شدند که یک نفر از کشته شدگان اهل شهرستان لار است.

شهید سید حمید موحدی لاری اصالتاً اهل شهر لار است که مثل بسیاری دیگر از شهروندان این منطقه در کشورهای حاشیه خلیج فارس به امرار معاش می پردازد و در این حادثه تروریستی مظلومانه و با زبان روزه در حال ادای فریضه نماز به دیدار معبودش شتافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار