خبرهای داغ:
دکتر ساداتی: خانواده ها نقش اساسی را در کنترل جوانان ایفا می کنند و باید کشیدن قلیان یا سیگار توسط جوانان و افراد خانواده را جدی بگیرند.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۵۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  همزمان با سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه کارگاه آموزشی آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که کارکنان سپاه فجر حضور داشتند، ریاست دادگاه انقلاب اسلامی شیراز با تو جه به ارزشهای انسانی که خداوند به انسانها داده است گفت: عقل، غیرت، عفت و پایبندی به ارزشها از مواردی است که خداوند به انسانها عطا کرد و مصرف مواد مخدر اولین ضربه اش جدا کردن انسان از دین و تقیدهای انسانی است.

دکتر ساداتی افزود: کسی که دچار اعتیاد می شود فرائض دینی در زندگی او کمرنگ شده و آرام آرام از مسیر تقوای الهی فاصله میگیرد.

وی اعتیاد جوانان به مواد مخدر صنعتی و سنتی از اهداف پلید دشمن دانست وبیان داشت: دشمن به دنبال درگیر کردن افراد جامعه بویژه جوانان به مواد مخدر است تا روحیه رشادت و دین مداری را از افراد دور کند.

وی در جمع پاسداران و سربازان ستاد سپاه فجر با بیان اینکه اغلب معتادان با کشیدن سیگار و قلیان گرفتار اعتیاد شده اند اظهار داشت: خانواده ها نقش اساسی را در کنترل جوانان ایفا می کنند و باید کشیدن قلیان یا سیگار توسط جوانان و افراد خانواده را جدی بگیرند.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار تیمور مصطفی پور معاون بهداشت و درمان سپاه فجر فارس هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آگاهی کارکنان نسبت به اثرات سوء مصرف مواد مخدر سنتی و صنعتی بیان کرد و گفت: ما با برگزاری کارگاهای آموزشی تلاش می کنیم تا ضمن آگاهی بخشی کارکنان رابا اثرات سوء مصرف مواد مخدر آشنا می کنیم.

وی اظهار داشت: از آنجا که هر ساله درصد قابل توجهی از جوانان به عنوان سرباز وظیفه در یگانهای مختلف نظامی و انتظامی خدمت میکنند می بایست در جهت پیشگیری از ابتلا به اعتیاد مواد مخدر آگاه سازی را در سر لوحه کار خود قرار دهیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها