حدود ۶ماه پیش در اثر انفجار پیک نیک گاز در یک منزل مسکونی در محله ایثارگران پارس آباد باعث سوختگی شدید دو کودک خردسال و معصوم و مرگ مادر مهربانشان شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۵۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, روزگار شور اشتیاق دوران کودکی را از این کودکان گرفته و اکنون تنها چیزی که از تمام زیبایی های صورت محمدرضا محیّر ۴ساله و خواهرش ساناز ۸ساله برجای مانده سوختگی است .

صورت و بدن این خواهر و برادر از نواحی مختلف قربانی شعله ها و زبانه های سوزناک آتش شده و این حادثه باعث شده ساناز که در پایه دوم ابتدایی تحصیل می کرد به ناچار و به رغم میل باطنی از درس و مدرسه و دوستان و همکلاسی هایش جدا شود و نتواند ادامه تحصیل دهد.

پدر این کودکان می گوید در این حادثه علاوه بر تمام لوازم و اثاثیه منزل، همسرم را بعد از ۱۳روز بستری دربخش ” آی سی یو” یکی از بیمارستان های تبریز، به علت سوحتگی شدید از دست دادم.

میکائیل محیر در حالی که بغض کرده بود افزود: از زمان وقوع آن حادثه تلخ تا کنون، فرزندانم بارها در بیمارستان های تبریز و تهران مورد عمل جراحی قرار گرفته اند.

محیر با صدایی لرزان می گوید کاش در آن حادثه خودم در آتش می سوختم ولی به همسر و بچه هایم به خصوص دخترم آسیبی نمی رسید وقتی به دست ها و صورت سوخته بچه هایم نگاه می کنم ذره ذره آب می شوم چرا که طاقت دیدن چنین وضع و نشستن غبار غم بر سیمای معصومشان را ندارم.

او با بیان اینکه در تهران جایی را برای اقامت ندارد، ادامه داد: طبق گفته پزشکان معالج، باید چندین عمل جراحی دیگر بر روی دست و صورت محمدرضا و ساناز انجام گیرد.

او با یادآوری کمک و مساعدت عده ای از خیرین منطقه، از همه کسانی که در ادامه این مسیر سخت و طولانی کمک اش کردند قدردانی کرد.

میکائیل ، کارگر فصلی است اکنون که گرفتار این حادثه تلخ و مشکل بزرگ شده برای تامین هزینه های درمان و عمل جراحی بچه هایش و سایر هزینه ها به شدت در تنگنای مالی قرار دارد.

اگر در این ماه مبارک پر فیض رمضان به عنوان مردمی نوع دوست و یاری رسان، قصد کمک به سلامتی و برآوردن بخشی از هزینه های درمانی دو کودک معصوم "محمدرضا و ساناز محیر” و تامین نیازهای مالی پدر رنج دیده این کودکان را دارید می توانید با یاری سبزتان و کمک های نقدی خود در این کار خیر و خداپسندانه سهیم باشید و از این طریق توشه ای برای آخرت خود فراهم کنید.

شماره کارت بانکی : ۶۰۳۷۷۰۱۰۸۸۲۱۴۸۹۲ بانک کشاورزی و شماره تماس ۰۹۱۴۹۶۶۷۸۶۵ میکائیل محیّر

ارسال نظرات