مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار گفت: قرآن، آحاد جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی مصونیت می‌بخشد.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۶۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل نورانی انس با قرآن کریم، همزمان با دوازدهمین روز از ماه ضیافت الهی در سپاه ناحیه کیار برگزار شد.

حجت الاسلام سید میثم نبوی در این محفل نورانی ، اظهار داشت:‌ ماه شریف رمضان بهترین فرصت برای قرائت قرآن بوده؛ چرا که با برگزاری محافل قرآنی عطر و بوی کلام خداوند در جامعه ترویج و اشاعه می‌یابد و خوشبختانه با آغاز ماه مبارک رمضان فضای معنوی دوچندان شده.

حجت‌الاسلام نبوی با اشاره به اهداف برگزاری محافل انس با قرآن، هدف از برگزاری این محافل را ایجاد انس روزه‌داران با قرآن عنوان کرد و افزود: با حضور در مجالس قرآن می توان در راستای عمل به دستورات کلام وحی گام برداریم.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی مبتنی بر تعالیم حیات بخش اهل بیت(ع) از مهم‌ترین و مؤثرترین حرکت‌های فرهنگی بوده که آحاد جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی مصونیت می‌بخشد و رشد انسان را در عرصه‌های مختلف اندیشه و عمل فراهم می‌سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار تصریح کرد: قرآن شفای سودمند و داروی پربرکت و نگهبان کسی است که به آن تمسک بجوید، قرآن به عنوان نجات بخش کسانی که از آن پیروی می‌کنند و همواره مسیر هدایت را به بندگان نشان و آنان را در این مسیر صحیح سوق داده است.

لازم به ذکر است که در این محفل نورانی سه نفر از قاریان به قرائت قرآن پرداختند.




ارسال نظرات