مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران با بیان اینکه دولت باید نسبت به آزاد سازی سهام عدالت اقدام کند گفت: ۷۰۰ هزار نفر در قالب ۱۸۰ هزار خانوار مشمول دریافت سهام عدالت بودند و برگه های خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۸۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ علی حسینی گفت‌، مطابق دستور سازمان خصوصی سازی پرونده سهام عدالت هیچ گونه پذیرشی را ندارد، به همین خاطر اقدامی برای شناسایی افراد جدید و تخصیص سهام عدالت به افراد جدید صورت نگرفته است.

 وی با بیان اینکه متولی شناسایی کارگران فصلی و ساختمانی اداره کار است افزود:آماری از تعداد کارگران فصلی و ساختمانی نداریم، اداره تعاون،کار می تواند اعلام کند که چه تعدادی جا مانده از سهام عدالت هستند.

حسینی  با بیان اینکه حدود 80 درصد کارگران فصلی و ساختمانی تهرانی به شرکت های تعاونی سهام عدالت مراجعه و سهام عدالت خود را دریافت کرده اند اظهار کرد:700 هزار نفر در قالب 180 هزار خانوارمشمول دریافت سهام عدالت بودند و برگه های خود را دریافت کردند. این تعداد پس از فراخوان شرکت های تعاونی سهام عدالت ثبت نام کرده بودند و مراحل صدور سهام آنها انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه 15 اردیبهشت آخرین مهلت مراجعه کارگران ساختمانی به دفاتر تعاونی سهام عدالت بود گفت:شرکت های تعاونی دیگر ثبت نام جدید ندارند. یکی از معضلات شرکت های تعاونی سهام عدالت همین است که تکلیف این تعاونی ها مشخص نیست، دولت باید زودتر تعیین تکلیف کند.

حسینی با بیان اینکه تمام شرکت های تعاونی در حالت نیمه تعطیل هستند افزود:ازآنجایی که شرکت های خصوصی و شخصی نیست مدیر شرکت نمی‌تواند شرکت را تعطیل کند و از آن سو با توجه به اینکه بیش از 2سال است هیچ بودجه ای به شرکت های تعاونی سهام عدالت تزریق نشده است این شرکت های تعاونی رو به انحلال است. دولت در گام اول باید توجه به آزاد سازی سهام عدالت را در دستور کار قرار دهد.

ارسال نظرات