مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) غفلت از فرصت ناب خودسازي در ماه رمضان را ضايعه اي بزرگ براي هر روزه داران خواند و گفت: ماه رمضان ايستگاه تجديد بيعتي دوباره با مبدأ هستي بخش است.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۲۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابوالفضل راسخي، در جمع پاسداران تيپ 12 قائم آل محمد (عج) در حسينيه امام خميني(ره)‌اين يگان با بيان اينكه ماه رمضان فرصت بندگي و پاكي دل از زنگار گناهان است، اظهار داشت: فرصتي نابي دست داد تا بار ديگر به آنچه در كارنامه ما ثبت شده بيانديشيم و با نگاهي به گذشته به خوبي ها قوت و قدرت داده و گناهانمان را هر چه زودتر در يك برنامه ريزي درست از بين برده و اصلاح كنيم.

وي افزود: حسابرسي اعمال محقق نخواهد شد مگر با اينكه بار ديگر در روابطمان با خدا تجديدنظر كنيم و آن گونه كه شايسته است؛ به نعمات و توجهات حضرت حق پاسخ دهيم.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم(عج) بيان داشت:‌ انساني كه به فكر ترقي و رشد معنوي است همواره از خود بازخواست كرده و برنامه هايش را بازبيني مي كند؛ ما نيز چنانچه اگر به طور جدي به فكر تحول هستيم؛ بايد از آنچه كه گناه شمرده مي شود چه كوچك چه بزرگ دوري كنيم و با ابراز پشيماني از اعمالي كه در گذشته انجام داده ايم؛ برروي حركت درست در روزهاي آتي تمركز كنيم.

حجت الاسلام راسخي غفلت از فرصت ناب خودسازي در ماه رمضان را ضايعه اي بزرگ براي هر روزه داران خواند و گفت: ماه رمضان ايستگاه تجديد بيعتي دوباره با حضرت حق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها