خبرهای داغ:
سرپرست بسيج دانش آموزي شاهرود گفت: اولویت اول بسیج دانش آموزی باید کادرسازی و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای آینده نظام است.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۳۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمال الدین غنایی در اولین جلسه شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که با حضور اعضا در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب با اشاره به اهمیت کار در بسیج اظهار کرد: این اعتقاد راسخ بنده است که خدمت در بسیج عبادت است و تفکر بسیجی یعنی وقت شناسی و نظم و احساس مسئولین و اخلاص در کارها که باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: ابتکار و خلاقیت با تفکر بسیجی همراه است و همیشه تغییر و تحول باید در بسیج باشد و این نهاد با خلاقیت و تفکر پویا سبب رشد و تعالی مجموعه های مختلف می شود.

سرپرست بسیج دانش آموزی شاهرود با تاکید بر شناسایی ظرفیت های وجودی تصریح کرد: باید هر فرد ظرفیت های وجودی خود را شناسایی و در جهت رشد و پرورش آن قدم بردارد تا راه رشد و تعالی را به درستی طی نماید.

وی خاطر نشان کرد: کادرسازی لازم کار و پیشرفت است و باید تلاش شود در بسیج دانش آموزی کادرسازی انجام شود چرا که ما برای آینده نظام نیاز به نیروهای انقلابی و متعهد و متدین داریم تا مسیر را گم نکنیم.

غنایی عنوان کرد: اولویت اول بسیج دانش آموزی باید کادرسازی و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی برای آینده نظام است.

وی اظهار کرد: باید فرا ابلاغی و بخشی کار کرد و تلاش نمود در محیط پیرامونی اثرگذار بود و با توجه به شعار امسال بسیج دانش آموزی که (دانش آموز محوری) است باید از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان در بسیج استفاده بهینه کرد.

در این جلسه شورای حوزه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های اجرایی حوزه كردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها