خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین عنوان کرد: دشمنان به شدت دنبال زیر سوال بردن اصل ولایت می باشند و بعض از عوامل داخلی چون جرات زیر سوال بردن امام را ندارد ،رهبری را می زنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۴۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

 

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و هشداری که معظم له در 14 خرداد و در برنامه سالگرد حضرت امام در رابطه با تحریف شخصیت امام راحل داشت، اظهار کرد:   تحریف  از ابتدا ی نهضت اسلامی با شیوه ها و طرق مختلف بود دشمنان با تاکتیک های مختلف ،با تبلیغات وسیع امپریالیستی نتوانستند چهره امام را مخدوش کنند.

وی گفت: آخرین حربه ی دشمن که ساختن یک چهره غیر مبارز-صلح جو-اهل سازش و چهره عرفانی و رحمانی از امام هت تلاش می کنند و کسانی در داخل به کار گرفته شده اند که ظاهراً همراه امام بوده اند یا از نزدیکان امام هستند دشمن امروز حرفهای ارتجاعی و اغراقی خود را از زبان  این افراد بیان می کنند.

این مسئول با بیان اینکه امام فرزند قرآن و ذوب در اسلام بود، تصریح کرد: امام (ره)صلح طلب بود ولی سازش کار نبود، امام خواهان صلح جهانی بود ایشان قبل از پیروزی انقلاب فرمودند: اگر ما به قدرت برسیم باورت را نابود خواهیم کرد، دشمن تا دیروز می گفت  امام خشن است فاشیست است اما موفق نشد و امروز جور دیگری تبلیغ می‌کند.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: اما جریان سازش و سازش کار خواندن امام (ره) از کجا ریشه می گیرد ؟ چه کسانی هستند ؟عوامل آنها کدام است؟ این جریان اگر بتواند می خواهد نه تنها چهره ی امام، بلکه چهره اسلام را مخدوش کند.

کوچک خانی افزود:  اسلام آمریکایی،تشیع افراطی لندن نشین، لیبرالهای وطنی، سه جریان می‌باشند که در این مبحث نقش مهمی دارند که هر سه برای خود اهدافی دارند.

وی درادامه با اشاره به مشترکات جریان انحراف شخصیت امام (ره) تشریح کرد: مقابله با اصل ولایت فقیه، بیرون راندن مردم از صحنه، مقابله با اسلام ناب، سازش و کرنش در مقابل نظام سلطه، ترویج نوعی لاابالی گری و بی بند و باری فرهنگی، عدم استقلال طلبی و تلاش برای وابسته کردن کشوراز جمله مشترکات تحریف شخصیت امام خمینی(ره) می‌باشد.

این مسئول ابراز کرد: دشمنان به شدت دنبال زیر سوال بردن اصل ولایت می باشند و بعض از عوامل داخلی چون جرات زیر سوال بردن امام را ندارد ،رهبری را می زنند .

وی در خاتمه بیان کرد: نظام سلطه که از اول هم دنبال مردم سالاری واقعی نبود و حالا هم با انواع برنامه های مختلف و از جمله تحریم دنبال منفعل کردن مردم است جریان شیعه لندنی با مستمسک قرار داردن ظاهر بعضی از آیات و روایات و ارایه قراعت وتفسیری قشری و غیر سیاسی مثل این آیه شریفه « اکثرهم لا یعقلون»اعتقاد به مردم نداردو جریان لیبرال وظنی هم مردم نامحرم می داند البته مردم را برای انتخابات و سفرهای استانی فرا لازم دارند اما در مسائل مهم و حساس کشور برای مردم هیچ ارزشی قائل نیستند آنها معتقدند ما باید سیاست را از کف خیابان جمع کنیم.

...............ادامه دارد

 

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها