معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر: علاوه بر شعار سال، حرکت رسانه هایی چون جام در مسیر انقلاب و ولایت، وظیفه ی ما را در تعامل با رسانه ها مضاعف می کند.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۵۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، صبح دیروز(یکشنبه) در ادامه بازدید از رسانه های استان، مسئولین سپاه الغدیر از هفته نامه جام یزد بازدید کردند.

در این دیدار سرهنگ زارع معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر هدف از این بازدیدها را همگرایی و هم دلی سپاه و بسیج با رسانه ها عنوان کرد و گفت: علاوه بر شعار سال، حرکت رسانه هایی چون جام در مسیر انقلاب و ولایت، وظیفه ی ما را در تعامل با رسانه ها مضاعف می کند.

سرهنگ زارع گفت: زمانی عرصه نبرد، نبرد سخت و نظامی بود که کشور ما با مجاهدت ملت شریف ایران سربلند بیرون آمد که هنوز این مسیر با حضور شهدا در جامعه ادامه دارد و آن روحیه موج آفرین است و امروز در عرصه ی جنگ نرم و رسانه و قلم و بیان، نقش رسانه ها بسیار سخت و پرمخاطره ولی تاثیر گذار است و اگر واقعا تلاش رسانه ها و مطبوعات در مسیر انقلاب و با هدف الهی و همراه با اخلاص انجام گیرد، می تواند تاریخ را عوض کند.

وی به حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در همه ی صحنه ها اشاره کرد و افزود: لازم است مطالبی که در عرصه ی رسمی و اداری امکان بازگو ندارد با استفاده از قالب طنز، گزارش، مصاحبه و امثال آن بیان شود که در اصلاح مشکلات موثر خواهد بود.

این مقام مسئول، نشریه جام را رسانه ای مستقل و حق گو نامید و توفیق تلاشگران این نشریه را از درگاه خداوند مسئلت داشت.

در ادامه سیدحسین راسخی مسئول بسیج رسانه یزد با گرامیداشت سالروز شهدای هفتم تیر و شهید صدوقی، رسانه ها را ابزار قدرت در عرصه تمدنی و جهانی و عمق بخشی داخلی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امیدواریم رسانه های ارزشی در راستای خط سیر رسانه ای استان همگراتر و با انسجام بیشتر در یک جبهه در برابر جبهه رسانه ای غرب فعالیت کنند.

وی از همکاری خوب محمدحسین صداقت با بسیج و فعالیت به عنوان مسئول انجمن دبیران و سردبیران بسیج رسانه استان تشکر کرد.

در این بازدید برزگر مسئول خبرگزاری بسیج در استان، رسانه ها را در هدایت افکار جامعه نقش آفرین خواند و گفت: رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی باید با نگاهی فراجناحی بدنبال معرفی و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در سراسر جهان باشند و امیدواریم روزی رسانه های جهان اسلام در یک جبهه در برابر رسانه های استکباری به رسالت های خود در ارائه اسلام ناب به جهانیان بکوشند.

صداقت مدیرمسئول نشریه جام یزد هم از حضور مسئولین سپاه و بسیج در دفتر این نشریه ابراز خرسندی کرد و در مورد روند فعالیت دوهفته نامه جام یزد توضیحاتی ارائه داد.


ارسال نظرات