پویش «نحن ابناء الخمینی» روی گوشی‌های موبایل + تصاویر

باتوجه به گسترش فعالیت پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» هم‌اکنون گروهی با چاپ این طرح بر روی قاب‌های گوشی‌های موبایل، سعی در رواج استفاده از طرح های مذهبی و تصاویر شهدا بر روی اشیای پر کاربرد دارد.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۵۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، چندی پیش گروهی مردمی به صورت داوطلبانه و خودجوش با عنوان «نحن ابناء الخمینی» فعالیتی را آغاز کردند که طی آن تصاویر شهدا اعم از شهدای منطقه، مدافع حرم، لشکر فاطمیون، برخی شهدای شاخص دفاع مقدس و ... با شعار «نحن ابناء الخمینی» طراحی و منتشر شدند.

این طراحی‌ها موج وسیعی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت تا اندازه‌ای که طراحان لبنانی و بحرینی به این حرکت پیوستند و برای مشارکت در آن عکس شهدای حزب‌الله لبنان و دیگر شهدای منطقه را به آن افزودند. نمونه‌های فراوانی از این طرح به صورت سربند و پرچم در روز مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) توزیع و استقبال باشکوه مردمی را در پی داشت.

این حرکت باتوجه به استقبال اقشار مختلف مردمی، با انتشار تصاویر متعدد شهدای دیگر ادامه یافت. هم‌اکنون گروهی دیگر با چاپ طرح «نحن ابناء الخمینی» بر روی قاب‌های گوشی‌های موبایل سعی در رواج ِ استفاده از طرح‌های مذهبی و تصاویر شهدا بر روی اشیای مختلفِ پر کاربرد دارد.برخی از تصاویر قاب‌های طراحی شده در ادامه می‌آید:

این گروه با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود از مردم برای حمایت از گسترش این اقدام فرهنگی دعوت به عمل آورده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار