امام جمعه اراک حادثه تروریستی مسجد امام صادق(ع) کویت را محکوم کرد

نماینده ولی فیه در استان مرکزی با صدور پیامی ضمن تسلیت به نمازگزاران و خانواده های معزز شهدای مظلوم حادثه تروریستی روز جمعه مسجد امام صادق(ع) شهر ضیافه الله کویت، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۰۶۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این پیام که نسخه ای از آن روز دوشنبه به ایرنا ارسال شد، آورده است: جنایت وحشیانه دشمنان اسلام و قرآن در به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران و مجروح نمودن صدها انسان مومن روزه دار در ماه بزرگ الهی به دست تروریست های جنایتکار موجب تاثر و تالم همه ملت های اسلامی و آزادیخواهان جهان شد.

وی در این پیام ادامه داده است: خداوند شهیدان این حادثه وحشیانه را با شهدای صدر اسلام و شهیدان کربلا محشور و مصدومان و مجروحان را لباس عافیت بپوشاند و به مردم شریف و خانواده های معزز و داغدیده اجر و صبر عنایت فرماید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرده است: بدون تردید خون این انسان های با فضیلت موجب پیروزی، عزت اسلام و مسلمانان و رسوایی جنایتکاران و تروریسها و حامیان آنها می شود.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام افزوده است: امید آنکه مسوولان کویتی با جدیت موضوع را پی گیری و ریشه یابی کنند و اجازه ندهند جریان خبیث تکفیری از موقعیت جهان سوء استفاده کرده و هر روز در گوشه و کنار دنیای اسلام جوی خون راه بیندازند و تفرقه افکنی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزوده است: امیدواریم خداوند به همه مصیبت زدگان اجر صابران عنایت فرماید و دست جنایتکاران متعصب را از بلاد اسلامی قلع و قمع کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار