حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب:

تشییع باشکوه شهدای غواص، بزرگترین مراسم تشییع بعد از رحلت امام (ره) است

کارشناس مسائل دینی به تشییع باشکوه پیکر شهدای غواص اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه که در این برهه از زمان رخ داد و باعث بیمه نمودن دوباره نظام شد، در واقع بزرگترین مراسم تشییع بعد از مراسم تشییع پیکر حضرت امام (ره) بوده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۰۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب در یادواره 16 شهید ترور رضوانشهر که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: بسیاری از ضعف‌های فرهنگی موجود در جامعه ناشی از بی‌بصیرتی دینی است.

وی تصریح کرد: شهید بهشتی در تمام عمر زندگانی سیاسی خویش سعی می‌کرد گروه‌ها و احزاب مخالف نظام را توجیه نماید و تا آن‌ها را از طریق منطق و ادله درست، به صراط مستقیم هدایت کند.

کارشناس مسائل دینی فراموش نمودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را باعث رواج ابتذال فرهنگی در جامعه دانست و گفت: عدم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند باعث ریختن قبح و زشتی گناه در جامعه شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در بخش دیگر سخنان خود به تحرکات عوامل فتنه در داخل کشور اشاره کرد و افزود: در حالی‌که دیپلمات‌های ما در حال انجام مذاکرات هسته‌ای با ابر قدرت‌ها‌ی جهان هستند برخی‌ها در داخل سعی دارند که چهره عوامل فتنه را تطهیر نمایند و به مظلوم نمایی بپردازند و به اصطلاح می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی به تشییع باشکوه پیکر شهدای غواص اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه که در این برهه از زمان رخ داد و باعث بیمه نمودن دوباره نظام شد، در واقع بزرگترین مراسم تشییع بعد از مراسم تشییع پیکر حضرت امام (ره) بوده است.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب رمز پیروزی انقلاب اسلامی را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: باید به فرامایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم تا بتوانیم این حکومت را به امام عصر (عج) صحیح و سالم تحویل نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار