رامین رضائیان سمسکنده جوان ملی پوش تیم فصل گذشته راه آهن تهران امروز با مدیران تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران به مدت 2 سال قرارداد بست.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۴۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رامین رضائیان سمسکنده جوان ملی پوش تیم فصل گذشته راه آهن تهران امروز با مدیران تیم پرطرفدار پرسپولیس تهران به مدت 2 سال قرار داد بست.

این فوتبالیست جوان ساروی پس ازتلاش و تمرینات فراوان ورزشی از تیم شهرداری ساری فوتبال حرفه ای را آغاز کرد و به تیم شن سای تهران رفت از آنجا به تیم صبای قم پیوست و فصل گذشته را نیز با راه آهن تهران پشت سر گذاشت.

وی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بسیار تلاش کرد تا اواخر سال 93 به این موفقیت دست یافت.

رضائیان بازیکن 25 ساله ساروی به دلیل ایمان و اعتماد به نفس و پشتکار فراوان توانست زودتر از موئد مقرر از سال 88 به لیگ برتر راه پیدا و توجه بسیاری از مربیان را به خود جلب کند.

وی در همراهی با تیم ملی نیز توانست رضایت مربی پرتغالی خود را جلب کند و در فصل گذشته در لیگ برتر کشور نیز توانست در پست دفاع راست 9 گل برای تیم راه آهن تهران به ثمر برساند.

رامین رضائیان فرزند دوم خانواده و متولد 1369 روستای سمسکنده بخش مرکزی شهرستان ساری و در حال حاضر ساکن تهران است.

هرچند دیگر تیم پایتخت خواهان این بازیکن ساروی بوده اما او سرانجام تصمیم گرفت با تیم قرمزپوش پایتخت قرار داد امضاء کند.

یادآور می شود رضائیان در خانواده ورزشی پرورش یافته و پدرش عین الله رضائیان نیزدر دوران جوانی از دوندگان موفق کشور بوده است او به دلیل ابتلاء به بیماری مفصلی مجبور شد ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها