مدير تيم جودوي بانوان باشگاه مقاومت در گفتگو با بسيج:

اسلكت اصلي تيم ملي را جودوكاران بسيجي تشكيل مي دهند

شاهسون با اشاره به حضور بيشتر جودوكاران تيم مقاومت در تيم ملي بانوان گفت: اسكلت اصلي تيم ملي را جودوكاران بسيجي تشكيل مي دهند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۵۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

شاهسون مدير تيم جودوي بانوان باشگاه مقاومت در گفتگو با خبرگزاري بسيج گفت: تيم را براي فصل جديد كامل كرده ايم و تمرينات تيم جودوي باشگاه مقاومت زير نظر مربي تيم آغاز شده است و طبق برنامه مسابقات ليگ از اواخر شهريور آغاز مي شود.

شاهسون با اشاره به قهرماني تيم باشگاه مقاومت در ليگ جودوي بانوان كشور در فصل گذشته افزود: در فصل جديد به دنبال تكرار مقام قهرماني هستيم و اميدواريم با حمايت هايي كه صورت مي گيرد باز جام قهرماني به باشگاه مقاومت برسد.

مدير تيم جودوي بانوان باشگاه مقاومت با بيان اينكه اسكلت اصلي تيم ملي جودوي بانوان را جودوكاران باشگاه مقاومت تشكيل مي دهند، اظهار داشت: بيشتر جودودكاران تيم مقاومت عضو تيم ملي هستند و خانم بهاروند هم كه سرمربي تيم مقاومت هستند، به عنوان مربي تيم ملي فعاليت مي كنند.همچنين تعداد زيادي از بچه هاي تيم مقاومت در سال هاي گذشته در مسابقات برون مرزي كه همراه تيم ملي اعزام شده اند توانسته اند مدال هاي مختلفي را براي كشورمان به ارمغان بياورند.

وي خاطر نشان كرد: اين جودوكاران كه همگي بسيجي هستند،از مسابقات قهرمان كشوري بسيج و پايگاه هاي استعداديابي گزينش شده اند و از رده هاي پايه شروع كرده اند تا به اينجا رسيده اند و حالا از ثمره اين تلاش ها در ليگ جودوي كشوري استفاده مي كنيم.

شاهسون در ادامه با بيان اينكه توجه به مسائل فرهنگي و معنوي يكي از هدف هاي اصلي ما در تيم جودو است، تصريح كرد: در صدد هستيم تا با گسترش برنامه و كلاس هاي فرهنگي با حمايت مسئولان سازمان ورزش در جريان اردوهاي مشترك كه با تيم هاي ديگر داريم، بچه هاي بيشتري را جذب كنيم.

ارسال نظرات