حضور2هزار و700 دانشجوی بسیجی در طرح جهادی مناطق محروم مازندران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران افزود: تابستان امسال ۲۷۰۰ دانشجوی جهادگر مازندرانی در قالب ۱۸۰ گروه به مناطق محروم استان مازندران اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۵۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمید لزگی اظهار کرد: اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه ولایتمداری، ایثارگری و امیدواری در بین مردم و تمرین مدیریت و درک محرومیت است.

وی با بیان اینکه حرکت مبارک اردوهای جهادی برگرفته از روحیه ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در بین دانشجویان بسیجی و ولایی است، افزود: این اقدامات می‌تواند روحیه ایثار در بین جوانان و امیدواری در بین مردم را تقویت کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران درباره اهداف فعالیت گروه‌های جهادی تصریح کرد: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تقویت روحیه معنویت و خودباوری، غنی‌سازی اوقات فراغت، افزایش قدرت، بینش و تفکر بسیجی و رفع فقر مادی و فرهنگی از مناطق محروم از جمله اهداف تشکیل این گروه‌هاست.

لزگی با اشاره به رشد و پیشرفت خوب گروه‌های جهادی مازندران گفت: خودسازی و ایجاد فضای معنویت و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف از اثرات مثبت طرح گروه‌های جهادی است.

وی افزود: اردوهای جهادی بهترین، آسان ترین و میانبرترین راه ارتباط علم با صنعت و کار است؛ زیرا دانشجو وقتی درس می خواند و تئوری یاد می گیرد، آن را در روستا عملیاتی می کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: دانشجو در مرحله ثبت نام و حضور در مناطق محروم و کم برخوردار تصور می‌کند که روستا را می سازد؛ در حالی که مهمترین نتیجه کار، خودسازی دانشجو است.

لزگی تاکید کرد: اردوهای جهادی زمینه خودباوری و ارتقای بهره مندی و هچنین کار تشکیلاتی و تجربی در عرصه های مدیریتی را برای دانشجویان فراهم می کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران افزود: تابستان امسال ۲۷۰۰ دانشجوی جهادگر مازندرانی در قالب ۱۸۰ گروه به مناطق محروم استان مازندران اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: دانشجویان در این اردوها در عرصه های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، سازندگی و خصوصا اقتصاد مقاومتی، به خدمات رسانی به مردم مناطق محروم می پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها