مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:
متأسفانه امروز برخی از قراردادهای صادراتی مثل دامی برای کشاورزان ما است، به این صورت که کشورهای خارجی پس از دریافت محصول از کشاورز ما به تعهداتشان عمل نمی کنند و کشاورز هم بدون هیچ پشتوانه ای ضرر بسیار بزرگی می بیند.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۰۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

محمد بسک آبادی مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با انتقاد از سیاست های دولت در بخش صادرات محصولات کشاورزی، اظهار داشت: متأسفانه امروز برخی از قراردادهای صادراتی مثل دامی برای کشاورزان ما است، به این صورت که کشورهای خارجی پس از دریافت محصول از کشاورز ما به تعهداتشان عمل نمی کنند و کشاورز هم بدون هیچ پشتوانه ای ضرر بسیار بزرگی می بیند.

وی با بیان اینکه دولت بی برنامه اقدام به صادرات محصولات کشاورزی می کند، تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید تضمین نامه هایی در نظر بگیرد تا در هنگام صادرات محصولات به چنین مشکلاتی برخورد نکنیم. امروز بسیاری از فعالان بخش کشاورزی به دلیل بدعهدی های طرف های خارجی در صادرات آسیب های مالی فراوانی دیده اند.

مسؤول بسیج مهندسین کشاورزی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به عدم وجود اقدامات حمایتی دولت برای حمایت از تولیدکنندگان، اذعان داشت: علی‌رغم اینکه دولت ادعای حمایت از تولیدات را دارد، متأسفانه هیچگونه اقدام حمایتی برای کمک به تولید کنندگان در بخش های مختلف دیده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چشم کشاورزان زحمت کش به کمک ها و حمایت های بسیج است و می توان گفت که طرح های بسیج برای گسترش فعالیت های کشاورزی تنها اقدام حمایتی در این بخش است.

بسک آبادی در خاتمه با انتقاد از سیاست های اقتصادی دولت، گفت: امروز دولت همه چیز را به مذاکرات گره زده است و از تمامی امور اقتصادی کشور غافل شده است.

ارسال نظرات