نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه میناب با فرهنگیان حوزه مقاومت بسیج دهستان حکمی

نشستی صمیمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه میناب ومسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با فرهنگیان حوزه شهید ابوالفضل (ع) حکمی میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۰۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، در این نشست صمیمی که با حضور بیش از صد نفراز معلمان فرهنگی در مسجد این دهستان برگزار شد سرهنگ سهرابی فرمانده سپاه ناحیه میناب در حاشیه این نشست گفت: هدف از این نشست کمک گرفتن از فرهنگیان در راستای سالم سازی جامعه و محلات در سطح روستاها و بخش، استفاده از ظرفیت فرهنگیان برای اداره پایگاه ها و تشکیل کارگروه های فرهنگی در سطح محلات است.

وی اظهار داشت: همانطور که معلمان و فرهنگیان عزیز نقش بسزایی را در دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی ایفا کردند، امروز نیز می توانند به عنوان افسران جنگ نرم در جنگ فرهنگی که دشمن برای ما ایجاد کرده نقش خود را ایفا کنند.

در ادامه حجت السلام و المسلمین عظمتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه میناب با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: دشمنان قسم خورده ما که توان نظامی را ندارند جنگ نرم و فرهنگی را برعلیه کشورمان آغاز کرده اند و تمامی امکانات رسانه ای را در این راه بکار برده اند.

وی احتیاج به حرکات عمومی، تشخیص دوست از دشمن و شناخت جنگ نرم دشمن از ضروریات بصیرت دانست و افزود: مقام معظم رهبری یکی از مهمترین پایه های تفکر بسیجی را بصیرت و روشن بینی نام میبرند و باید در این راه تمام توان و تلاش خود را بکار گیریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار