«نحن عشّاق مواجهة اسرائیل»

معرفی شهدای مبارزه با صهیونیسم به یاری طراحان ایرانی و لبنانی + تصاویر

پویش مردمی «نحن عشاق مواجهة اسرائیل» که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده، با مشارکت طراحان ایرانی و لبنانی تصاویر شهدایی را که به گونه‌ای در مسیر مبارزه با صهیونیسم به شهادت رسیده‌اند، طراحی کرده و در قالب پرچم و بنر به چاپ می‌رسانند.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پویش مردمی «نحن عشاق مواجهة اسرائیل» که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، در نظر دارد با شعار مبارزه با اسرائیل تصاویر شهدایی که در این راه به فیض شهادت رسیده‌اند را به صورت پرچم، بنر، پوستر و سربند به چاپ رسانیده و علاوه بر فضای مجازی آن را به درون فضای شهری نیز گسترش دهد.

این گروه مردمی پیش از این اقدام، حرکت دیگری را تحت عنوان پویش مردمی «نحن ابناء الخمینی» هم زمان با ایام سالروز ارتحال امام خمینی سربندها و پرچم‌هایی را با تصاویر شهدای منطقه و شهدای مدافع حرم چاپ کرده و با مشارکت طراحانی لبنانی و بحرینی این طرح را در مناطق بسیار توسعه بخشیدند، اکنون به مناسبت فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و در پیش داشتن روز قدس فعالیت جدید خود را آغاز کرده‌اند.

 تصاویر شهدایی همچون  جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیپلمات‌های ربوده شده همچنین شهدای سال‌های اخیر همچون شهید تهرانی‌مقدم و دیگر شهدای اقتدار که در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند در این طرح‌ها با شعار پویش مزین شده و به صورت پرچم و بنر توزیع خواهد شد. طراحان لبنانی نیز که از حرکت قبلی با این پویش همراه شده‌اند برای همراهی طرح مبارزه با اسرائیل نیز این گروه را یاری خواهند داد.

ممکن است شعار دیگری همچون «راه قدس از کربلا می‌گذرد» نیز بر این طرح اضافه شود اما هنوز تصمیمات به صورت کامل اخذ نشده است. به گفته یکی از فعالان این گروه این اولین روز قدس پس از جمله به یادماندنی مقام معظم رهبری است که فرمودند «ملّت، عاشق مبارزه‌ با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ هم این را نشان داده است. ما عاشق مبارزه با صهیونیست هستیم».

ارسال نظرات
آخرین اخبار