غضنفرآبادی :

نیازی به تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نیست

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان مبازه با مفاسد اقتصادی را موازی کاری خواند و گفت: با وجود سازمان بازرسی، نیاز به تشکیل این سازمان نیست.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۱۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، موسی غضنفرآبادی درباره طرح برخی نمایندگان مجلس مبنی بر ایجاد سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارکرد: سازمان‌هایی از این دست که سازمان هایی که به صورت موازیی تشکیل می‌شوند خیلی نمی توانند موفق باشند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی دوستان دنبال این هستند سازمانی خارج از مجموعه قضای تشکیل دهند که دستگاه قضایی با این مخالف است. البته قوه‌قضاییه با تشکیل این سازمان تحت نظر خود مشکلی ندارد اما معتقدیم با توجه به اینکه بحث پیشگیری از وقوع جرم در اختیار قوه‌قضاییه است، نیازی به تشکیل سازمان جدید نیست.

غضنفرآبادی تاکید کرد: می‌توان با تقویت سازمان بازرسی و رفع عیب و نقص‌های موجود در این سازمان‌ها، نظارت‌ و برخوردها را بیشتر کرد. با وجود سازمان بازرسی کل کشور، تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی، موازی‌کاری محسوب می‌شود.

طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی شامل 39 ماده با توافق مجلس و قوه قضائیه، ششم تیر ماه امسال تکمیل و به هیات رئیسه مجلس تقدیم شد. این طرح حدود دو سال در کش و قوس مجلس و قوه قضائیه قرار داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار