فرماندار مهریز گفت: خوشبختانه دادگستری مهریز در راستای برقراری عدالت تلاش دارد و در این خصوص تعامل مناسبی نیز با دستگاههای اجرایی شهرستان دارد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۴۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛، فرماندار شهرستان مهریز در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت: تعامل و همکاری مناسب دستگاه قضایی شهرستان مهریز با دستگاههای اجرایی موجب برقرار آرامش و آسایش در این منطقه شده است.

سید محمد رستگاری در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و همچنین تسلیت شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش گفت: زحمات بی وفقه مجموعه دادگستری و دادستانی این شهرستان در برقراری و حفظ نظم و امنیت و اجرای عدالت این منطقه قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: خوشبختانه دادگستری مهریز در راستای برقراری عدالت تلاش دارد و در این خصوص تعامل مناسبی نیز با دستگاههای اجرایی شهرستان دارد.

رستگاری در خاتمه ابلاغ آیین نامه دادرسی جدید را شروع تحولات در دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: این قانون نوآوریها و مزایایی دارد  که امیدواریم  به طور کامل و به درستی اجرا گردد.

همکاری  دستگاه های مسئول در راستای حفظ و ارتقای امنیت این شهرستان ضرورت دارد

رئیس دادگستری شهرستان مهریز در دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین این شهرستان با قضات و کارکنان دادگستری مهریز گفت: وظیفه اصلی دستگاه قضایی حفظ و ارتقای امنیت  این شهرستان است که این مهم با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مسئول حاصل می شود.

عزیز صابریان  در ادامه اظهار داشت: اهداف دادگستری شهرستان مهریز  در درجه اول خدمت رسانی به مردم  و کسب رضایت ارباب رجوع و همچنین تامین  امنیت در سطح شهرستان می باشد تا مردم بتوانند براحتی زندگی و سرمایه گذاری نمایند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان یزد؛ وی همچنین بازدارندگی وپیش گیری از جرایم را هدف دیگر دادگستری شهرستان ذکر کرد وبیان نمود :مجموعه دادگستری در شهرستان امسال نیز به مانند سالهای گذشته با توان مضائف وبا سرعت و صلابت به دعاوی وشکایات تا حصول نتیجه رسیدگی می کنند.

در پایان این دیدار فرماندارو اعضای شورای تامین شهرستان مهریز باحضور در محل کار قضات و کارکنان دادگستری  با انها دیدار و گفتگو کردند .


ارسال نظرات