به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی با هدف آشنایی و آگاه سازی مردم از آسیب های مواد مخدر در شهرستان مشگین شهر گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۶۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاهی با هدف آشنایی خانواده ها خصوصاً جوانان و نوجوانان در محل میدان سبلان ( ورودی پارک جنگلی) دایر و جهت بازدید عموم مردم گشایش یافت.

علی احمدیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مشگین شهر در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد گفت: این نمایشگاه با هدف بالا بردن سطح آگاهی مردم دایر شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتیاد خانمان سوز بوده و موجب جلوگیری از رشد و اگاهی جوانان و نوجوانان در جامعه می شود لذا در صدد هستیم با برگزاری این نمایشگاه که بیشتر در قالب عکس و پوستر و معرفی مضرات انواع مواد مخدر و ... است جوانان و نوجوانان را آشنا کنیم تا با آینده تاریک این گونه افراد آشنا شوند و از این بیراهه ها جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: عمده مشکلی که در جامعه وجود دارد عدم آشنایی قشر جوان از عوارض و آسیب های مواد مخدر است لذا این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل میدان سبلان (ورودی پارک جنگلی) دایر خواهد بود و مراجعه کنندگان می توانند راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

ارسال نظرات