فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:
محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاری بین اللملی از کشورمصر فتحی عبدالرحمان فاتح درمسجد مهاجرین شهر گروگ با شرکت گسترده و پرشور بسیجیان، مسئولین و مردم شهرستان سیریک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۶۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

  سرگرد پاسدار علی اسلامی در حاشیه این محفل نورانی افزود: قرآن بهترین فتح کننده قلّه بلند عزت می باشد قرآن،چکیده جهان هستی می باشد قرآن شفاء است که  درمان بیماری های قلب و نفس  انسان ها را برطرف می سازد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک تصریح نمود: قرآن در ظلمانی ترین زندگی بشر در عصر جاهلیت همچون انفجاری،آسمان سکوت را شکافت و یکباره دریایی از رحمت و برکت و نور بر کویر زندگی بشریت جاری ساخت و فریادی از عالم قدس طنین انداز شد که ای انسان ای گمگشته خسران زده لحظه ای درنگ و تدبر نما که سند نجات و رهایی از عالم ملکوت به سویت فرستاده شده است.

 وی با بیان اینکه در اهمیت بیان قرآن همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند:قرآن از همه چیز خدا برتر است و فرمودند:برتری قرآن بر سایر سخنان،مانند برتری خداوند بر بندگانش است اظهار داشت: قرآن کتابی است که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین و همچون مشعلی فروزان انسان را از تاریکی های جهل و نادانی رهایی و در سرای دیگری او را محبوب پروردگار می نماید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: بی تردید گستردگی دانش بشر تحولات شایان توجهی داشته و شكوفا سازی طبیعت و سلطه بر آن به دست قدرت علمی و اطلاعاتی انسان و تجربه های بشری تا حدود زیادی تأمین شده که قرآن خود این تحول آفرینی را در گستره ظرفیت های انسان بوجود آورده است.

ارسال نظرات