عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
مسوولین و قوه قضاییه با این جریانها برخورد کنند که از حالا تردید در مردم ایجاد نشود و حوادثی مانند فتنه 88 برای نظام و مملکت رخ ندهد.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۹۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

سید مرتضی حسینی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قزوین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: کسانی که با انقلاب و نظام تضاد دارند می خواهند کار بزرگ جمهوری اسلامی را که مردم در هم صحنه های حکومتی آن نقش دارند مخدوش کنند.

حسینی افزود: اگر نتیجه انتخابات مطابق نظر این افراد باشد می گویند انتخابات سالم برگزار شد و در غیر این صورت سلامت انتخابات را زیر سوال می برند.

وی گفت: این جریانها همواره و در طول این 36 سال با مردم سالاری دینی مقابله کرده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: چون مردم در نظام ما نقش دارند این افراد به دنبال تضعیف نقش مردم هستند.

وی با تأکید بر اینکه این مسئله هوشیاری مردم و مسوولین را می طلبد گفت: مسوولین توجه داشته باشند که سکوت در برابر این افراد به نفع آنها نخواهد بود و آثار عدم مقابله با اینها در آینده خود این مسوولین را در بر خواهد گرفت.

نماینده مردم قزوین در خاتمه اظهار داشت: مسوولین و قوه قضاییه با این جریانها برخورد کنند که از حالا تردید در مردم ایجاد نشود و حوادثی مانند فتنه 88 برای نظام و مملکت رخ ندهد.

گفتنی است در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات مجلس باقی نمانده، ارگان های مطبوعاتی که در جریان فتنه 88 نقش پررنگی را بازی کردند در حال ایجاد شک و تردید در ذهن مخاطبان در خصوص سلامت انتخابات گذشته و تاثیر بر انتخابات آینده هستند...


ارسال نظرات