سفر معاون ناجا به اصلاندوز و پارس آباد

معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان پارس آباد و اصلاندوز از خانواده های شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۳۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سردار احمد دولت خواه، معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه سرهنگ طاهری فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از نیروهای مرزبانی شهرستان با حضور در منطقه ضمن بازدید از پاسگاههای مرزبانی شهرستان پارس آباد و اصلاندوز از خانواده های معظم شهید سرباز وظیفه لطف الله رحیمی و شهید خصم افکن دیدار و از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شد.

وی در حاشیه دیدار از خانواده شهید خصم افکن در گفتگو با خبرنگار ما گفت:خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهداست.

معاون ناجا با بیان اینکه رسیدگی و کمک به مسایل خانواده های شهدا برای ما یک وظیفه است افزود:امروز طی بازدیدی که از مرزبانی داشتیم برحسب وظیفه و برنامه ریزی توفیق یافتیم با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در خدمت دو خانواده شهید در شهرستان پارس آباد و اصلاندوز باشیم و امیدواریم به برکت دعای خانواده های شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام وظیفه مان موفق و سربلند باشیم.

گفتنی است ،اقامه نماز مغرب و عشا و افطاری در هنگ مرزی اصلاندوز از دیگر برنامه های این سفر بود.


ارسال نظرات