امام جمعه پارس آباد: تهاجم فرهنگی دشمنان به مراکز آموزشی کشیده است

امام جمعه پارس آباد با بیان تاکتیک و میدان مبارزه دشمن با ملت ایران عوض شده است، گفت: امروز دشمن با استفاده از تهاجم فرهنگی، مراکز علمی و آموزشی را در مرکزیت توجه قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۴۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سید سعید رشادی در دیدار با فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه شهرستان پارس آباد، یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشکیل سپاه پاسداران بیان کرد و گفت: امروز نقش بی بدیل مجموعه سپاه پاسداران در حوزهای مختلف فرهنگی، دفاعی و امنیتی غیر قابل انکار است و یکی از تاثیرگذارترین نیروها در کشور هستند.

وی با بیان اینکه امروز ولایت‌مداری و تبعیت سپاه پاسداران سبب اقتدار نظام در مقابل بیگانگان شده است، افزود: امروز سپاه وفادار به نظام جمهوری اسلامی، خنثی کننده توطئه و مایه عزت، عظمت و اقتدار کشور است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به سی و شش سال ایستادگی یک ملت و اتحاد در برابر تفرقه افکنی های بعد از انقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله تا ایستادگی در برابر انواع و اقسام دشمنی های رنگارنگ و تحریم ها و تهدید ها، گفت: با وجود هجمه‌های 36 ساله پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه های نظامی، علمی و هسته ای شبیه به معجزه است.

رشادی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران چندین کشور این رژیم بعثی را پشتیبانی می‌کردند، افزود: ایران اسلامی با توکل بر خدا و رهبری امام خمینی و به پشتوانه مردم و جوانان که سرمایه‌های اصلی کشور هستند توانست در این جنگ نابرابر پیروز شود.

وی در ادامه اعتقاد به اسلام، شیعه، ولایت و اتحاد و انسجام داخلی را عامل مهم در شکست توطئه های دشمنان دانست و گفت: ایجاد مانع برای وحدت و انسجام ملت ایران مهم ترین هدف دشمنان و 1+5 در رسیدن به توافق هسته ای در مذاکرات است.

رشادی تهاجم فرهنگی و راه اندازی جنگ نرم را از اهداف بلندمدت دشمنان دانست و به آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابله با این تاکتیک دشمن تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم تمرکزش را روی پوشش دختران چادری در دانشگاهها و دانش آموزان مدارس کرده که بایستی مسئولان ذیربط با آموزش های لازم در این راستا دانشجویان و دانش آموزان را از اهداف شوم دشمنان آگاه و در مقابله با آن کوشا باشند.

امام جمعه پارس آباد با بیان تاکتیک و میدان مبارزه دشمن با ملت ایران عوض شده است، اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از نوک پیکان هجمه های فرهنگی، مراکز علمی، آموزشی و جوانان ایرانی را در مرکزیت توجه قرار داده است.

در این دیدار سرگرد 'مطلب شاهی' فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز با بیان اینکه امام جمعه شهرستان همواره باعث دلگرمی نیروهای انقلابی سپاه و مردم شهرستان هستند، افزود: روحیه بسیجی و انقلابی امام جمعه محترم همیشه به عنوان نیروی محرک و تکیه گاه امن و محکمی برای ما بوده است و این امر یک افتخار و سعادتی برای شهرستان پارس آباد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار