خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: قرار بود شهرداری طرح تفصیلی جدیدی برای منطقه ۲۲ طی ۳ ماه ارائه کند اما این امر هنوز محقق نشده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۰۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سالاری در یکصدو شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه رسیدگی به مغایرت طرح‌ها جامع و تفصیلی یک سال به طول انجامید، عنوان کرد: در همان زمان مقرر شد بلندمرتبه‌سازی‌های منطقه 22 تا زمانی که شهرداری طرح تفصیلی جدیدی برای آن ارائه می‌کند متوقف شود.

وی افزود: متاسفانه مشاور مربوطه دقت لازم را نداشته و بندی در طرح قبلی باقی مانده که بر اساس آن بارگذاری‌ها انجام شد ولی شورای عالی شهرسازی آن را لغو کرد و قرار شد طی 3 ماه طرح تفصیلی این منطقه با رویکرد زیست محیطی ارائه شود اما این امر هنوز محقق نشده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در بخش دیگری از اظهارات خود به طرح انضباط شهری که شهرداری اجرای آن را آغاز کرده اشاره کرد و افزود: به طور قطع رویکرد شهرداری در این زمینه را بارها اعلام کردیم اما دغدغه‌هایی در ذهن مردم و اعضای شورای شهر وجود دارد. به نظر می‌رسد این موضوع باید با ابعاد مختلفش یک بار مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها