مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری:

تهیه و پوشش برنامه های فرهنگی معنوی از وظایف رسانه ملی است

در آستانه ولادت باسعادت، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان با مدیر کل صدا و سیمای چهارمحال و بختیار دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۰۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار، مدیر کل صدا و سیمای استان، تهیه و پوشش برنامه های فرهنگی معنوی را از وظایف رسانه ملی دانست.

مهرداد عظیمی، افزود: دانشگاه بزرگ صدا و سیما در سطوح مختلف، مخاطب دارد که باید به این مهم توجه شود و برنامه های پرمحتوا و ارزشمند برای مخاطبین تهیه، تولید و پخش گردد.

مدیر کل صدا و سیمای استان به اقدامات هیئت رزمندگان اسلام در مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: هیئت رزمندگان اسلام با برپایی محافل، مجالس و برنامه های معنوی و بهره گیری از مبلغین ولایتمدار در بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

عظیمی، تصریح کرد: آحاد مردم و جوانان عزیز علاقه مند به معارف اسلام ناب هستند و این موضوع در برنامه های هیئات رزمندگان مورد عنایت قرار گرفته است.

وی، گفت:‌صدا و سیما آمادگی لازم برای پوشش خبری و تولیدی برنامه های معنوی از جمله برنامه های هیئت رزمندگان اسلام را دارد.

در آغاز این دیدار، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان، با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، به ارائه گزارشی از اقدامات هیئت رزمندگان اسلام استان پرداخت.

حمیدرضا توسلی، افزود: در استان چهارمحال و بختیاری، هیئت رزمندگان اسلام دارای 14 هیئت جوانان، نوجوانان عاشورایی، پیروان عترت خواهران و هیئات مراکز شهرستان ها می باشد که در مناسبت های مختلف اجرای برنامه دارند.

وی، با تقدیر از همکاری صمیمانه صدا و سیما، گفت:‌با استقبال بسیار خوب مردم از برنامه های هیئت و همکاری ارزشمند رسانه ملی، برنامه های اجرایی ازجمله؛ لیالی باعظمت قدر و دعای عرفه به صورت زنده از شبکه های صدا و سیما پخش می شوند.

ارسال نظرات