خبرهای داغ:
دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بازدید از مراکز نظامی کشورمان یک زیاده‌خواهی است و هیچ‌کس حق معامله در این ارتباط را ندارد چرا که این موضوع جزء خطوط قرمز نظام به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۱۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ قانون الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌‌ای ملت ایران از سوی رئیس مجلس به دولت گفت: همانطور که در این قانون تصریح شده تمامی تحریم‌های مالی، بانکی و اقتصادی باید در روز اول اجرای توافق لغو شود و این موضوعی است که مورد تأکید ملت ایران است.

وی افزود: بازدید از مراکز نظامی کشورمان توسط بازرسان آژانس یک زیاده‌خواهی است و در چارچوب مذاکرات نمی‌تواند قرار بگیرد و از سوی دیگر جزء خطوط قرمز نظام ماست که هیچ‌کس حق ندارد در خصوص آن معامله کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای نیز جزء خطوط قرمز نظام است و ما پیش از این هم مشاهده کردیم اطلاعات دانشمندان هسته‌ای ما در اختیار سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته و بدین وسیله تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما ترور و به شهادت رسیدند.

افضلی‌فرد خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مواردی که مجلس در تصویب این قانون بر آن تأکید داشته این است که باید توافق به تصویب شورایعالی امنیت ملی برسد و مصوبات شورایعالی امنیت ملی نیز طبق قانون اساسی باید به تأیید مقام معظم رهبری برسد.

وی در پایان گفت: تصویب قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در واقع در راستای پشتیبانی از دولت و تیم مذاکره‌کننده در عرصه مذاکرات هسته‌ای و نشان‌دهنده یکپارچگی ایران اسلامی در دفاع از دستاوردهای هسته‌‌ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها