خبرهای داغ:
مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد از برگزاری مراسم اعطای جوایز به برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت، گفت: به 480 نفر از برترین‌های این آزمون به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۱۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مرتضی خدمتکار» مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهدای جوایز ویژه به برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد خبر داد و گفت: این دوره از آزمون‌های قرآن و عترت با حضور بیش از 50 هزار متقاضی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان موفق به کسب حدنصاب نمره شدند، افزود: ما برای تشویق افراد به فعالیت‌های قرآنی به ویژه حفظ قرآن کریم تصمیم گرفتیم جوایز ویژه‌ای را به برترین‌های هر رشته اختصاص دهیم تا از این طریق افراد برای حضور در برنامه‌های قرآنی اهتمام بیشتری داشته باشند.

خدمتکار با اشاره به اینکه مراسم انتخاب برترین‌ها شنبه 13 تیرماه در سالن اجتماعات معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم 480 نفر از برگزیدگان سیزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد برای تجلیل و اهدای جوایز معرفی می‌شوند.

مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه به نفرات اول هر 17 رشته آزمون قرآن و عترت کمک هزینه سفر به عمره مفرده به مبلغ یک میلیون تومان اعطا می‌شود، افزود: به سه نفر بعدی هر رشته نیز کمک هزینه سفر به عتبات به مبلغ 500 هزار تومان اهدا می‌شود البته با توجه به اهمیت رشته حفظ و لزوم تشویق افراد به حفظ کل قرآن کریم به سه نفر اول رشته حفظ کل کمک هزینه سفر به عمره مفرده اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تقدیر از فعالان قرآنی، گفت: در کنار این جوایز، به قید قرعه به 100نفر از برگزیدگان آزمون قرآن و عترت هدیه 200 هزار تومانی و به 200 نفر نیز هدیه 100 هزار تومانی خواهیم داد تا افراد برای شرکت و موفقیت در این آزمون‌ها تشویق شوند.

سال گذشته معاونت قرآن و عترت ارشاد به 170 نفر از برترین‌های دوازدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت جوایزی اهدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها