همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگاه علوم قرآنی در مراسمی با حضور امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۳۴۵۹۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی در حسینیه خیرآباد یزد اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی مردم و علاقمندان به علوم قرآنی با جدیدترین آثار و تولیدات در این حوزه برپا شده است.

علی غیاثی‌ندوشن با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، دینی و قرآنی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است، بیان کرد: این کتاب‌ها جدیدترین‌ کتاب‌های منتشر شده در حوزه علوم دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه علاوه بر کتاب‌های علوم قرآنی و دینی، آثار هنری نظیر خوشنویسی، معرق و ... نیز با محوریت و موضوع قرآن به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: هنرمندان در کنار فعالان قرآنی، حضوری اثرگذار در این نمایشگاه داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ماه رمضان را فرصتی مناسب برای برگزاری این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: مردم یزد همواره به نمایشگاه‌های قرآنی علاقه نشان داده‌اند اما به طور قطع، برگزاری این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، استقبال بیشتر مردم دارالعباده یزد را به دنبال خواهد داشت.

غیاثی‌ندوشن، برپایی این نمایشگاه را یکی از رویدادهای مهم قرآنی در استان یزد دانست و از عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ دینی و علوم قرآنی دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه دوشنبه ‌شب با حضور آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد یزد، مسئولان مؤسسات قرآنی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد و جمع دیگری از مسئولان استان در حسینیه خیرآباد گشایش یافت.

این نمایشگاه که به گفته مدیرکل ارشاد در جلسه علنی شورای شهر یزد قرار بود در نیمه دوم ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کند، تا 19 ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم علاقمندان دایر خواهد بود.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روز از ساعت 16 تا 23 برای بازدید از این نمایشگاه به حسینیه خیرآباد یزد مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظرات