مدیریت مصرف آب را باید جدی گرفت

فرماندار گلوگاه گفت: مدیریت مصرف آب را باید جدی گرفت، با برداشت بی رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، منابع آبی آسیب می‌بیند.
کد خبر: ۸۵۳۴۷۲۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

 


 


خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، عیسی قاسمی طوسی صبح امروز در جلسه شورای اداری گلوگاه بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که از منافع کشورمان دفاع و خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اهتمام مسولان به مسئله اقتصاد مقاومتی گفت: در شرایط فعلی هیچ راه برون رفتی جز تحقق اقتصاد مقاومتی نداریم و همه مسولان باید برای تحقق این مهم اقدام عملی انجام دهیم و تلاش کنیم تا این مهم تحقق یابد..

فرماندار گلوگاه ضمن گرامیداشت شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضائیه بیان کرد: تعامل دادگستری گلوگاه با سایر ادرات و نهادها بسیار خوب است و با فضای خوب همدلی و همزبانی بین اعضای شورای تامین هیج مشکل امنیتی در شهرستان نداریم.

قاسمی طوسی مطرح کرد: موضوع مدیریت مصرف آب را باید جدی گرفت زیرا کشور در شرایط مناسبی در خصوص منابع آبی قرارا ندارد، متاسفانه گرمای بی سابقه هوا موجب خسارت باغداران مرکبات شده و از همه مسولان و مدیرانی که مستقیما با کشاورزان در ارتباط هستند تقاضا می‌کنم با آگاهی بخشی به کشاورزان از تغییر الگوی کشت جلوگیری کنند تا با برداشت بی رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، منابع آبی آسیب نبینند.

وی جشنواره انجیر را فرصتی برای جذب سرمایه گذار در حوزه فرآوری محصول انجیر دانست و افزود: جشنواره انجیر گلوگاه از ۱۴ الی ۱۶ مرداد در محل ساختمان انیستیتو تحقیقات دخانیات تیرتاش برگزار می‌شود.

فرماندار گلوگاه گفت: پروژه احداث جاده دسترسی گلوگاه به دامغان که در توسعه و پیشرفت شرق مازندران تاثیر بسزایی دارد به مرحله مناقصه رفته است، که با تکمیل این پروژه که در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد، شاهد کاهش ۸ ساعتی زمان سفر از شمال به جنوب کشور خواهیم بود.

قاسمی طوسی افزود: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم حفظ حجاب و شئونات این ماه باید رعایت شود و با روزه خواری به صورت علنی مقابله شود تا قبح این گناه شکسته نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها