مراسمی با عنوان ضیافت نور به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفت تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب در سالن اجتماعات انستیتو تیرتاش گلوگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۴۷۶۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

 



 

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، در این مراسم که به همت حوزه پیامبر اعظم (ص) سپاه ناحیه گلوگاه و با حضورسرگروه ها و مربیان حلقه  های صالحین  بسیج و بسیجیان جان بر کف در سالن همایشهای انستیتو تیرتاش   گلوگاه بر گزارگردید سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی فرمانده حوزه پیامبر اعظم (ص) سپاه گلوگاه  گفت : هد ف از برگزاری این مراسم تجلیل از فعالان عرصه بسیج در سطوح مختلف  و مربیان شایسته بود که به نوعی از زحمات این برادران قدردانی شود ک دومین هدف همایش تجلیل از مقام رفیع نستوه شهید بهشتی و 72تن از یاران وفادارش می باشد وهدف بعدی ما برگزاری نشست روشنگری و تقویت بصیرت بسیجیان عزیز می باشد.

فرمانده حوزه پیامبر اعظم (ص) افزود: حواسمان  باشد که ما امروزسرباز نظام هستیم ووظیفه ما حفظ دستاوردهای نظام است نکند در خواب غفلت فرو برویم. امروز موج بیداری اسلامی دنیا را فرا گرفته و استکبار برای اینکه  این موج رااز بین ببرد اسلام ناب محمدی را نشانه گرفته است.

حسینی ادامه داد: امروز دشمن آمده سنگرش را آورده  پشت بام خانه های ما و جوانان مارا نشانه گرفته است دشمن آمده مقابل اهداف قرآنی ما فعالیت میکند  فیلم می سازد. هرکس ماهواره داشته باشد می شود سرباز بی چون و چرای دشمن و استکبار . در کنار این فعالیت دشمن ما باید با بصیرت افزایی این حیله و نقشه دشمن را نقش یرآب کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها