بسیج خواهران شهرستان کوهدشت با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان آورده است: ملت ایران به بهانه توافق هسته ای آبرو و شرف خود را با نان معامله نمی کنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه بسیج خواهران شهرستان کوهدشت به شرح زیر است:

بعداز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357همواره تکیه گاه و سنگر مجاهدان و مبارزان آزادیخواه و استکبارستیزی بوده اند که مستکبران جهان ، مردم حق طلب و عدالت جوی دنیا را به بهانه های  بیهوده دچارجنگهای فرسایشی و اختلافات فتنه گرایانه داخلی کرده اند.

امروز برخی مزدبگیران و خلفای ستمگرکه توانایی اداره حیات خلوت خانه های خودشان را دارا نیستند دست به اعمال گستاخانه و متجاوزانه به کشورهای منطقه خاورمیانه زده اند.

همه میدانند سران فاسد و سست عنصرکشورهای عربی توانایی گزافه گویی وگستاخی در برابرملت های آزادیخواه را نداشته و ندارند و در واقع این استکبارجهانی به رهبری آمریکای جهانخوار و رژیم محنوس اشغالگرقدس میباشند که درتضعیف اسلام و مسلمانان توسط سگان قلاده بریده خودشان درخلافت ننگین سعودیان و تکفیری  های وابسته شان می باشند.

دنیا بداند تا ایرانی وجود دار دبسیج زنده است وتا بسیج زنده است تمامی تفکرات منحرف و خونباراستکبارجهانی را با رمزایثاری که امام حسین(ع)در روز عاشورا برای حفظ ارزشها انجام داد ازبین خواهند برد.

دستکش مخملی روی پنجه چدنی برای استکبار دیگرفایده ای نخواهدد اشت . مذاکرات هسته ای همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرمودند : برای ملت ایران تجربه ای دیگر خواهد بود وگرنه ما میدانیم که استکبار به جزء فریب و نیرنگ و دشمنی باملت بزرگ وانقلابی ایران هدف دیگری نخواهد داشت لذا اکنون این فرصت برای غرب وجود دارد که اعتمادسازی کند اماهمه دیدند و شنیدند که استکبار نیتی جزدشمنی ندارد.

ملت بصیر و بسیبجی ایران اسلامی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد که دانشمندان تاسیسات هسته ای وکلیه فعالیتهای نظامی و علمی ملت بزرگ  ایران به زیر سوال رفته و مورد مشاهده دشمنان قرارگیرد و خطاب به تیم مذاکره کنند کشورمان فقط یک کلام میگوید شعار ملت استوارایران این است مذاکره با عزت در مقابل اعتمادسازی است ما آبرو و شرف کشورمان را با نان معامله نمیکنیم بلکه با خونمان پاسداری میکنیم. اعلام میداریم سران منفورکشورهای منطقه مراقب دست اندازی  ها و تجاوزات خود به کشورهای منطقه باشید مبادا روزی خود را درمقابل فرزندان برومند ایران اسلامی ببینیدکه درآن صورت وعده نابودی شما به حقیقت خواهد پیوست و همراه با تعفن وجودتان زمین را از لوث وجودتان پاک خواهیم کرد.

باشدکه خداوندهمه ما را بصیر ، صبور ، استوار و پیروز قرار دهد.

ارسال نظرات