مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مانع از انتقال تیم فوتیال سایپا به تهران شویم، گفت: مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید که تصمیم انتقال باشگاه سایپا به تهران پیش از مسئولیت وی توسط مسئولان سایپا اتخاذ شده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۵۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رضا گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان "خبر انتقال تیم فوتبال سایپای البرز به استان تهران را حدود یک ماه پیش از طریق رسانه‌ها به صورت پراکنده شنیدم"، اظهار داشت: پس از شنیدن این اخبار در فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع انتقال سایپا شدیم.

وی با بیان اینکه یک ماه قبل آقایان نامه‌ای را مبنی بر انتقال سایپا از البرز به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند، بیان کرد: ما اقدامات لازم را مبنی بر مخالفت با این انتقال انجام دادیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز نیز به این موضوع ورود پیدا کردند و در این زمینه نامه نگاری‌های لازم را انجام داده‌اند، متذکر شد: یکشنبه نیز جلسه‌ای را با حضور مدیرعامل باشگاه سایپا در کرج برگزار کردیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه مدیرعامل باشگاه سایپا در این جلسه عنوان داشت که تصمیم انتقال باشگاه سایپا به تهران پیش از مسئولیت وی توسط مسئولان سایپا اتخاذ شده است، گفت: تصمیم انتقال سایپا در شهریورماه سال گذشته درمجمع گروه خودرو سازی سایپا مصوب شده است و مدیرعامل سایپا به عنوان مجری این تصمیم عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما بر اساس اظهارات آقای رضایی مدیرعامل سایپا متوجه شدیم که این تصمیم در گذشته اتخاذ شده است، اظهار داشت: دلیل این اقدام را کاهش هزینه‌ها عنوان کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: این انتقال یک تصمیم صد در صد غیرکارشناسی است چون معلوم نیست که با این انتقال هزینه‌ها کم می‌شود یا خیر، در حال حاضر هزینه‌ای که سایپا در استان البرز می‌پردازد بسیار کمتر از هزینه‌هایی است که این تیم در تهران باید بپردازد.

گل‌محمدی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز پیگیری‌های لازم برای ممانعت از این انتقال را انجام می‌دهد، بیان کرد: نامه‌نگاری‌های لازم را با وزارت ورزش و جوانان انجام داده‌ایم و تعاملاتی نیز از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال شکل‌گیری است تا این انتقال انجام نشود.

وی با تکذیب این خبر که مسئولان سایپا در جلسه با اداره‌کل ورزش و جوانان حاضر نشده‌اند، متذکر شد:‌در آن جلسه مسئولان باشگاه سایپا حاضر شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در آن جلسه مسئولان باشگاه سایپا خود را تنها مجری این انتقال معرفی کردند و گفتند که در اتخاذ این تصمیم دخالتی نداشته‌اند، به همین سبب ما نیز از طریق مقامات بالاتر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مانع از انتقال تیم فوتیال سایپای البرز به تهران شویم چون این خواسته افکار عمومی، جامعه ورزش و مسئولان استان البرز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها