بزودی؛

نمایشگاه دائمی کتاب «ستارگان آسمان» در خرم آباد افتتاح می شود

مسئول انتشارات ستارگان آسمان استان لرستان گفت: نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب با عنوان «ستارگان آسمان» به زودی در خرم آباد افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۶۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲

سیاهپوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب با عنوان «ستارگان آسمان» به زودی در خرم آباد افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه و فروشگاه شش هزار جلد کتاب در زمینه های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، کتب دانشگاهی و حوزوی و دیگر زمینه ها منتشر می شود افزود: هدف از راه اندازی این فروشگاه اشاعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه به ویژه در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

مسئول انتشارات ستارگان آسمان استان لرستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در حال تجهیز است و به زودی با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح می شود گفت: کتاب ها عرضه شده در این نمایشگاه و فروشگاه با تخفیف عرضه می شوند.

سیاهپوش با بیان اینکه پیش بینی شده است که در این محل نشست های تخصصی با موضوعات مختلف و نقد کتاب با حضور دانشگاهیان و صاحبنظران برگزار شود تصریح کرد: امیدواریم که فضای این نمایشگاه به پاتوقی برای اهل فرهنگ و فرهیختگان استان تبدیل شود.

وی در خصوص انتشارات ستارگان آسمان استان لرستان نیز گفت: از این انتشارات سال گذشته سه کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و در نخستین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس استان لرستان نیز به عنوان ناشر برگزیده معرفی شده است.

ارسال نظرات