نمایشگاه «پیشگیری از اعتیاد ضامن سلامت عمومی» با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان در محل پارک تفریحی کیو خرم آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۷۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ابیسام داشی معاون سازمان بهزیستی لرستان در حاشیه  مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پیشگیری از اعتیاد ضامن سلامت عمومی» در خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با 14 غرفه در سطح حوزه پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اعتیاد با مشارکت دستگاههای مختلف استان لرستان برگزار برپا شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تلاش شده است که کلیه خدمات ارائه شده در سه سطح پیشگیری، درمان و کاهش آسیب های اعتیاد در قالب های مختلف در معرض دید عموم قرار بگیرد افزود: همزمان با برپایی این نمایشگاه مسائل آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد به بازدیدگان ارائه می شود.

معاون سازمان بهزیستی لرستان معرفی خدمات دستگاههای فعال در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی شامل غرفه معرفی مواد مخدر، غرفه انجمن خانواده های آسیب دیده از اعتیاد، غرفه مراکز اجتماع درمان، غرفه مراکز درمان اقامتی میان مدت، غرفه معتادان گمنام، غرفه مراکز درمان نگهدارنده، غرفه خانواده، غرفه ورزش و جوانان، غرفه تشکل های غیر دولتی، غرفه نوجوان، غرفه کودک و دیگر غرفه ها برپا شده است.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «پیشگیری از اعتیاد ضامن سلامت عمومی» به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد توسط کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان برپا شده است.

ارسال نظرات