معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خبر داد؛
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان، از کسب رتبه اول شهرستان اشکذر در امر سوادآموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، دوشنبه ۸ تیرماه جلسه مشترک شورای آموزش‌وپرورش و پشتیبانی از نهضت سوادآموزی، با حضور «امین الرعایا» معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان، فرماندار اشکذر و اعضای این شورا برگزار شد.

در این نشست معاون سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان به آیین‌نامه هیئت دولت تدبیر و امید در خصوص بی‌سوادی و کم‌سوادی اشاره کرد و افزود: کسی که نتواند بخواند، بنویسد و چهار عمل اصلی ریاضی را انجام بدهد بی‌سواد و معادل سوم دبستان باسواد محسوب می‌شود.

امین الرعایا در ادامه سخنان خود از پاداش هفت میلیون و چهارصد هزار ریالی در شرایط خاص به افراد بی‌سواد برای باسواد شدن خبر داد و به ایجاد محدودیت‌هایی برای افراد بی‌سواد در سنین ۴۹-۱۰ جهت اشتغال و گرفتن پروانه شغلی اشاره کرد.

وی در پایان از کسب رتبه اول شهرستان اشکذر در امر سوادآموزی خبر داد.

«محمدعلی شاه‌حسینی» فرماندار شهرستان اشکذر در این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات، همچنین تبریک پیشاپیش تولد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع)، از حمایت دولت تدبیر و امید در راستای سوادآموزی جامعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان مسئولین این دولت باید ریشه بی‌سوادی و کم‌سوادی را در سطح شهرستان ریشه‌کن کنیم و در مسیری حرکت کنیم که سیاست‌گذاران ارشد استان در آن مسیر حرکت می‌کنند.

بالاترین مقام اجرای شهرستان در این جلسه از مسئولین خواست تا تکمیل پروژه‌های ناتمام بالای ۸۰ درصد آموزش‌وپرورش را در دستور کار خود قرار دهند و از ظرفیت‌های خیری در این امر مهم نهایت استفاده را ببرند.

فرماندار اشکذر در پایان سخنان خود از تمامی عزیزان در اداره آموزش‌وپرورش شهرستان تشکر و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و پیروزی در این ماه عزیز کرد.

ارسال نظرات