برنامه ریزی برای اجرای 6 طرح هادی در روستاها / لزوم همکاری دهیاران با پایگاههای بسیج و روحانیون

جلسه نشست مشورتی دهیاران با بخشدار اصلاندوز در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۰۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, سید عباس مینایی, در نشست مشورتی دهیاران بخش اظهار کرد:برنامه ریزی برای اجرای 6 طرح هادی در روستاها در دست اقدام است و بزودی با اعتبار دهیاریها این طرح شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در 10 روستا یک رویداد جالب خواهد بود افزود:عملکرد دهیاریهای بخش اصلاندوز نسبت به بخشهای دیگر استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سعی می کنیم این عملکردها را بصورت پاور پوینت در شورای اداری به معرض نمایش قرار دهیم.

بخشدار اصلاندوز عملکرد دهیاریهای بخش اصلاندوز را خوب ارزیابی کرد اما ناکافی دانست و گفت:یکی از اولویتهای مهم دهیاران مدیریت و الگوی مصرف آب شرب در روستاهاست و در این زمینه دهیاران باید با برگزاری جلسات متعدد با مردم الگوی مصرف بهینه آب شرب را به آنها بازگو کنند.

مینایی بر لزوم همکاری با پایگاههای بسیج و روحانیون روستاها تاکید کرد و افزود:دهیاران در جلسات خود حتما با پایگاههای سپاه و بسیج،روحانیون و سایر نهادها همکاری داشته باشند و از نظرات و رهنمودهای آنان بنحو احسن بهره مند شوند.

این مسئول حضور تمامی دهیاران در مناسبتها بخصوص راهپیمایی روز قدس را لازم و ضروری برشمرد و گفت:دهیاران علاوه بر کارهای عمرانی می توانند مراسمات مختلفی را با حضور مسئولین،شوراها،روحانیون و مردم برگزار کنند.

وی با بیان اینکه اهداف دولت تدبیر و امید باید از سوی دهیاران در نظرگرفته شود خاطر نشان کرد:پروژه ها و کارهای عمرانی مختلفی آغاز شده و در آینده نیز شروع خواهد شد که در این راستا دو باب ساختمان دهیاری انشالله در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مینایی یک توصیه انتخاباتی هم به دهیاران داد و گفت:دهياران نماینده دولت در روستاها هستند که باید در کمال بی‌طرفی وظایف خود را انجام داده و وارد کارهای سیاسی و باند بازی‌های جناحی انتخابات نشوند.

بخشدار اصلاندوز در پایان از گازرسانی به روستاهای مسیر گدایلو تا روستای گل تپه خبر داد و گفت:این پروژهپس از شناسایی پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه عمومی در روزنامه ها، عملیات اجرایی آن بزودی شروع خواهد شد.

گفتنی است، هریک از دهیاران نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوع جلسه ارائه دادند.

ارسال نظرات