خبرهای داغ:
سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین طی پیامی درگذشت پدرشهیدان محمدرضا و محمود کبیری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۰۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در پی درگذشت پدر دو شهید بزرگوار و سه جانباز سرافراز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین این ضایعه را به خانواده محترم کبیری و مردم مومن و متدین قزوین تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

والدین فداکار و صبور شهدا ، بویژه شهیدان کبیری که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگو و اسوه های ابدی و جاودان برای جامعه ما می باشند.

شهید خود وام‌گیرنده از تربیتی است که در سایه‌سار آن، الفبای خوب اندیشیدن و خوب زیستن را هجی و فهم کرده است. تربیتی که شاخص‌ها و آموزه‌های آن از مصدر مکتب والا و سرخ عاشورا معنا و قالب یافته است. تربیتی که از نگاه مومنانه مادر و اراده الهی پدر نشات و نضج گرفته است.

درگذشت مرحوم مغفورحاج «علی اکبر کبیری» پدر شهیدان عالی مقام محمود و محمدرضا را به ارواح مطهر این شهیدان و همه بازماندگان ، خانواده معزز و فرزندان محترم ایشان به ویژه سردار ابوالحسن کبیری تسلیت می گوییم.

بی شک حاج علی اکبر کبیری نمونه والایی از پدران آسمانی بود که توانست درعمر با برکت خویش فرزندانی ایثارگر و حق طلب چون شهیدان محمود و محمدرضا کبیری و سردار سرافراز ابوالحسن کبیری دبیر کمیته تدوین و پژوهش کنگره سرداران، امیران و 3000 شهید استان قزوین را پرورش دهد .

سپاه صاحب الأمر (ع) علو درجات آن پدر بزرگوار و فداکار را از درگاه ایزد منان مسئلت کرده و امیدوارم روح مطهر ایشان در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول رحمت و رضوان الهی باشد.

شایان ذکر است: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از عموم مردم مومن و متدین استان قزوین دعوت می‌نماید تا در مراسم تشیع این پدر آسمانی حضوری پر شور بهم رسانند.

 

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها