خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع)؛

محفل انس با قرآن کریم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی گفت: ویژه برنامه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور محمودیوسف عقل قاری برجسته مصری و جمعی از قاریان مطرح کشوری در آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۰۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی علی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای ترویج آموزه‌های قرآنی است اظهار کرد: ویژه برنامه ضیافت الهی ماه مبارک رمضان در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور محمودیوسف عقل قاری مصری و جمعی از قاریان مطرح کشوری در آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه این محفل قرآنی با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه شهرستان قم و حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی برگزار شده است ابراز کرد: اجرای تواشیح گروه بین‌المللی معراج و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم از بخش‌های دیگر این برنامه فرهنگی بوده است.

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، رضا سیار فرماندار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) و جمعی دیگر از مسئولان استانی در این مراسم حضور داشته‌اند.

وی گسترش تعامل میان نهادهای فرهنگی استان را راهکاری برای افزایش بازخورد برنامه‌های فرهنگی دانست و یادآور شد: استان قم ظرفیت‌های ویژه‌ای را در خود جای داده است که با ایجاد اتحاد میان این ظرفیت‌ها می‌توان برنامه‌های بین‌المللی را در این استان اجرایی کنیم.

بابایی در پایان از همکاری بسیجیان و سرگروهان حلقه‌های معرفتی در راستای برگزاری این محفل انس با قرآن کریم تقدیر کرد و گفت: علاوه بر این محفل قرآنی پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهید قربانی به صورت مستمر در شب‌های ماه مبارک رمضان در مساجد و امامزاده‌های محدوده منطقه‌یک شهر قم جلسات ترتیل‌خوانی و آموزش قرآن کریم را برگزار می‌کنند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار