رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی کردستان معرفی شدند

طی مراسمی مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۶۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، عزیز الله نظری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان و رییس کنونی دادگاه نظامی یک تهران گفت: بیش از آنچه از عملکرد مثبت خود خوشحال باشم از نکرده هایی که باید انجام می دادم و ندادم پشیمانم ، هر چند به میزان بالفعل در نیروهای مسلح بوده ام اما توان بالقوه ی بنده بیشتر از این می باشد.

وی اظهار داشت: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروهای مسلح، رسیدگی سریع و قاطع به تخلفات نیروهای مسلح همراه با حفظ شأن و اعتبار آنهاست.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آن بدون همکاری و تعامل فرماندهان انتظامی با مسوولان این سازمان میسر نخواهد بود و در این راستا تلاش های زیادی صورت گرفت اما کافی نبود.

نظری افزود: یکی از ارکان کمک کننده در حل این مشکل جذب قاضی از لحاظ کمی و کیفی می باشد هر چند طی دو سال گذشته 80 درصد جذب قاضی در کردستان داشته ایم.

وی با بیان این که مسوولیت در دستگاه قضایی امری بسیار خطیر است، افزود: تقوای الهی را در انجام وظیفه سرلوحه کارم قرار داده ام.

وی سپس به فعالیت های این سازمان در زمان ریاست خود اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان حفظ و ارتقا سطح تعامل خود با نیروهای مسلح را مدنظر قرار داده است و همزمان تعامل و ارتباط با اعضای شورای قضایی را نیز تحکیم بخشیده است.

نظری اظهار کرد: اگر دستگاه قضایی کشور نتواند عدالت را در جامعه اجرا کند و نیروهای مسلح نتوانند امنیت را تامین کنند، مدیریت اجرایی هرگز در تأمین رفاه جامعه موفق نخواهد بود و همه کسانی که مسئولیت تحقق امنیت، عدالت و رفاه جامعه را برعهده دارند باید برای تحقق هر کدام دست به دست هم دهند.

وی شکیبایی، نظارت بر حسن انجام وظیفه محوله، عدالت و شناخت واقعی حقیقت را از برنامه های آینده خود در سمت دادستان نظامی عنوان کرد.

در این آیین "همت محمدی" به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان معرفی و از خدمات عزیزالله نظری رئیس سابق این سازمان نیز قدردانی شد.

همچنین "مجتبی شیرود بزرگی" به عنوان دادستان جدید نظامی کُردستان معرفی و از زحمات "ایرج عباسی" تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات