نمایشگاه فرهنگی تابستانی سپاه ناحیه خلخال افتتاح شد

نمایشگاه تابستانی اوقات فراغت سپاه ناحیه خلخال در محل پارک ارم خلخال افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۸۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور مسئولین شهرستان خلخال در محل پارک ارم خلخال نمایشگاه فرهنگی تابستانی سپاه بسیج ناحیه خلخال افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین افتتاح این نمایشگاه را قدمی در تعالی برنامه‌های فرهنگی و تحقق عملی فرموده مقام معظم رهبری در راستای انجام کارهای فرهنگی دانست.

کریمی اضافه کرد: در سال همدلی و همزبانی با تعامل ادارات شهرستان خلخال و اجرای طرح به دست گیری فضای فرهنگی و اجتماعی در طول تابستان در نقاط گردشگری و تحقق سالم سازی و ایجاد فضای فرهنگی و اسلامی با تکیه بر باورها و معارف اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف نمایشگاه تابستانی فرهنگی واوقات فراغت سپاه نا حیه خلخال در طول تابستان در محل پارک ارم دائر شد .

کریمی گفت: محصولات تولیدی اقتصاد مقاومتی ناحیه خلخال در زمینه تولید عسل و لبنیات تازه ، صنایع دستی و زحمات هنرمندان خلخالی از واحد بسیج هنرمندان ناحیه خلخال در زمینه نقاشی، فروش محصولات حجاب و عفاف با حضور بسیجیان خواهر از حوزه‌های شهری و روستایی ام البنین و ام کلثوم ، فروش کتب وادعیه و قرآن در محل نمایشگاه‌ با حضور بخش خصوصی از دیگر فعالیت های نمایشگاه فرهنگی تابستانه اوقات فراغت درخلخال است.

کریمی از همکاری ارگان‌ها عضو در تدارک این مجموعه فرهنگی تقدیر و گفت: بحث تعمیق نماز و پخش اذان در لحظات ملکوتی نماز در محل پارک د رحضو ر مردم وگردشگران و مسافران و خدمات رسانی فرهنگی به مردم از دیگر برنامه‌های فرهنگی در این نمایشگاه خواهد بود.

فرمانده ناحیه خلخال از تلاش ‌های نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم در محل برگزاری نمایشگاه در طول تابستان تقدیر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار