تازه‌های نشر دارخوین

مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» به قلم گروهی از نویسندگان حوزه‌ی ادبیات دفاع مقدس در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۹۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، جان‌مراد احمدی، مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» در خصوص آنچه که در روزهای پس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درصدر فعالیت‌های خود قرار داده  گفت: «انتشارات دارخوین» ناشر تخصصی کتاب‌های دفاع مقدس بوده و اخیراً هم با رویکردی به کتاب‌های قرآنی فعالیت می‌کند.

وی افزود: ما در روزهای پس از اتمام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جمع‌بندی پرداختیم و هم‌اکنون نیز در حال تدوین کتاب‌های کوچک جیبی «پنج دقیقه با بهشتیان» و ارائه این مجموعه‌ی 52 جلدی به بازار کتاب هستیم.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» اظهار داشت: برخی از جلدهای مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» قبل از این در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مخاطبان ارائه شده بود.

احمدی ادامه داد: آثار به نگارش درآمده‌ی در قالب مجموعه کتاب‌های «پنج دقیقه با بهشتیان» به قلم الهه حاجی‌ حسینی، طیبه کیانی، لیلا عطایی، فاطمه اسدی، پروین احمدی، فاطمه احمدی و مهدی داوری وارد بازار کتاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از آثار دیگر میِ‌توان به مجموعه کتاب‌های 12 جلدی «مدافعان حرم» اشاره کرد.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» افزود: این مجموعه کتاب مختص به شهدای سوریه و عراق بوده هم‌اکنون در حال صفحه آرایی و جمع‌آروی مطالب است.

احمدی گفت: مجموعه کتاب‌های «مدافعان حرم» با قلم مهرالسادات معرک‌نژاد، الهه حاج حسینی، لیلا کریمیان، هاجر کرمانی و عطیه حلوایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: «یک تیر و چهارده نشان» عنوان یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «مدافعان حرم بوده» که به زندگی شهید شیروانی پرداخته و هم‌اکنون در دسترس مخاطبانش قرار گرفته است.

مدیر مسئول انتشارات «دارخوین» اظهار داشت: کتاب «زندگی به رنگ خدا» نیز با قلم فاطمه علیپور درآینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود.

احمدی افزود: این کتاب در رابطه با شهدای شهرستان «ده آقان» نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ی 10 جلدی از کتاب‌های کوچک جیبی «5 دقیقه با بهشتیان» به صورت ویژه به شهرستان‌ها اختصاص یافته است.
ارسال نظرات