نامه سرگشاده‌ تشکل‌های دانشجویی پیام نور اردبیل به وزیر علوم

شکل‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور نامه‌ای سرگشاده به وزیر علوم،تحقیقات و فناوری، خواستار عدم تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور شدند.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۳۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئولین تشکلهای دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل به همراه جمعی از اعضای شورای مرکزی خود دور هم جمع شدند تا در سال همدلی و هم زبانی اعتراض خود را در راستای اعمال محدودیت های جدی در دانشگاه پیام نور از قبیل عدم اختصاص بودجه مالی به دانشگاه و همچنین محدودیت پذیرش در مقطع تحصیلات تکمیلی را به گوش وزیر علوم،تحقیقات و فناوری کشور برسانند.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

محرومان و مستضعفان ولی نعمتان نظام هستند.امام خمینی(ره)

جناب آقای دکتر فرهادی

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

احتراما، همانطور که مستحضر هستید، دانشگاه پیام نور به عنوان مولود انقلاب و در راستای تحقق شعار آموزش برای همه، همه جا، همه وقت به خوبی توانسته است با کمترین هزینه و بهترین کیفیت آموزشی، امکان تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی را در محروم ترین مناطق کشور فراهم نماید و نقش مهمی را در راستای تعالی فرهنگ اسلامی و ترویج ارزش های انقلابی و همچنین در ارتقاء سطح علمی کشور ایفا نماید.

فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور از نظر پذیرش در مقطع تحصیلات تکمیلی و آزمون استخدامی با بهترین دانشگاههای کشوررقابت می کنند و آمارهای موجود،گواه بر توانمندی فارغ التحصیلان این دانشگاه می باشد.

این دانشگاه متعلق به نظام و خانواده های محروم است و در حال حاضر نیز نخبگانی از آسیب پذیرترین بخش جامعه در این دانشگاه تحصیل می کنند. هرگونه تضعیف و محدود کردن دانشگاه پیام نور باعث آسیب جدی به دانشجویان و علاقمندان تحصیلات عالیه در مناطق محروم خواهد شد.

مجمع تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل برای برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور خواستار جلوگیری از اجرای طرح تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور و مباحث پیرامون آن ، مانند محدودیت پذیرش تحصیلات تکمیلی،کوچک سازی و عدم حمایت مالی از دانشگاه پیام نور می باشد.

لذا امید است جنابعالی با اتخاذ اقدامی سنجیده خواسته ی دانشجویان دانشگاه پیام نور را پاسخ داده و این دانشگاه را در عرصه های علمی داخل و خارج کشور و از همه مهمتر ارائه ی خدمات علمی به قشر مستضعف جامعه که به فرمایش امام (ره) ولی نعمتان نظام هستند یاری فرمایید.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

انجمن های علمی دانشگاه پیام نور اردبیل

کانون الغدیر دانشگاه پیام نور اردبیل

کانون قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اردبیل

کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار