فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برقراری امنیت پایدار یکی از مولفه‌های اصلی ایجاد زیرساخت‌ها در راستای تسهیل خدمتگزاری به مردم است و این امنیت از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان منشأ می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۸۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی کردستان در سنندج اظهار داشت: نیروهای مسلح در راستای برقراری امنیت پایدار مردمی هزاران شهید را تقدیم نموده اند که حاصل این از خودگذشتگی ها ایجاد امنیت در مناطق شمال غرب کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در برقراری امنیت پایدار مردمی تمام آحاد مردم، پیشمرگان مسلمان کرد و همه ی ارگان ها نقش حائز اهمیتی دارند گفت: اکنون ما با توجه به از خود گذشتگی و رشادتهای نیروهای بومی منطقه شاهد یک امنیت پایدار مردمی با وجود تهدیدات متنوع هستیم.

سردار رجبی با بیان اینکه بقای امنیت پایدار مردمی نیازمند اقدامات توسعه است خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح به عنوان سربازان نظام از بدو پیروزی انقلاب در عرصه های متنوع از جمله جبهه های حق علیه باطل، جهاد، شهادت و مجاهدت ایفای نقش کرده اند لذا ما حمایت معنوی، پشتیبانی انقلابی، حمیت، همدلی و همزبانی را می خواهیم.

وی بیان داشت: توسعه به مرزهای ما نرسیده است لذا لازمه ی این توسعه حمایت انقلابی است که متاسفانه این چنین حمایتی که شایسته ی این انقلاب اسلامی باشد کم دیده می شود.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اقدامات انجام شده در راستای امنیت پایدار مردمی در این استان را متفاوت تر از استان های دیگر دانست و گفت: برقراری امنیت پایدار یکی از مولفه‌های اصلی ایجاد زیرساخت‌ها در راستای تسهیل خدمتگزاری به مردم است و این امنیت از تلاش نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان منشأ می‌گیرد و مشارکت مردمی نیز در این بحث غیرقابل انکار است.

ارسال نظرات