خبرهای داغ:

مسابقه وبلاگ نویسی «میدان داران فرهنگ» برگزار مي شود

مسابقه وبلاگ‌ نویسی«ميدان داران فرهنگ» به‌ مناسبت 21 تيرماه، روز ملي حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۰۹۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای فعال سازی بیشتر کاربران اینترنتی در موضوعات دینی مبتلا به، جهت دهی و طرح مباحث دینی مورد نیاز و ارائه مطالب دینی مستند در فضای سایبری در موضوع حجاب و عفاف، مسابقه وبلاگ نویسی "میدان داران فرهنگ" برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت‌ در مسابقه وبلاگ‌نویسی «میدان داران فرهنگ» لازم است با نام و مشخصات حقیقی(نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس و نام استان و شهرستان)در قسمت نظرات سایت(www.shakheyetoba.ir) ثبت نام کرده و نام وبلاگ نیز در این قسمت درج شود.

زمان ثبت نام و شرکت در مسابقه تا روز 15 تیرماه سال 94 است که شرکت کنندگان از 15 تا 25تیرماه 94 مهلت دارند که روزانه 3 پست مرتبط با موضوع عفاف و حجاب در وبلاگ خود قرار دهند.

وبلاگ‌های ارائه شده در دو بخش محتوایی، فنی و گرافیکی در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی مي شوند.

بخش محتوایی شامل مقاله (شرح و تفسیر آیات و احادیث، پاسخ به شبهات و…)، خاطره، داستان کوتاه، توصیف زیبایی‌های حجاب و شعر است.

بخش فنی و گرافیکی این مسابقه نیز شامل عکس، کلیپ، طراحی قالب، کدنویسی وتولیدی توسط شرکت‌کنندگان اعلام شده است.

تنها شرکت‌کنندگانی که در بخش محتوایی امتیاز لازم را کسب کنند به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و وبلاگ‌هایی که به صورت فتوبلاگ در این مسابقه ارائه شده باشند، محتوای تصاویر ارائه شده در بخش محتوایی آنان مورد ارزیابی قرار مي گيرد.

به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر و جوایز نقدی (نفر اول100هزار تومان، نفر دوم 75 هزار تومان و نفر سوم50هزار تومان) اهدا مي شود.

نتايج مسابقه وبلاگ نویسی پس از اعلام رأي هيئت داوران تا پايان تيرماه اعلام مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها