فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اساتید دانشگاه را عصاره انسان‌های اقناعی و ایجابی خواند و بر نقش بسزای آنان در فرهنگ سازی جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۰۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع, فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در نشست بررسی اوضاع منطقه در جمع اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: جبهه مقاومت در مواجهه با تروریست‌های داعش به نیرو و سلاح احتیاج ندارند، ولی شایسته است همه مسلمانان با کمک‌های مالی خود رزمندگان اسلام را در جبهه مقاومت یاری کنند.

بابازاده قانع با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: کربلای پنج به عنوان یکی از عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس شاهد ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است؛ چراکه در این عملیات رزمندگان توانستند با عزم پولادین خود ماشین جنگی دشمن را در هم کوبیده و از 91 یگان زرهی دشمن اسیربگیرند.

وی با بیان اینکه بعضی افراد با خدشه دار کردن باورهای ملت درصددباورسوزی مردم هستند، تصریح کرد: باید در همه عرصه‌ها به خصوص محیط جنگ که عرصه معامله گری بین خود و خدا است، با نیت خالص وارد میدان شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با یادآوری عرصه جهاد سازندگی، خاطرنشان کرد: افتتاح هشت پروژه کوچک با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان تنها تلنگری برای مسولان استان بود تا با تمام توان به محرومیت زدایی بپردازند.

بابازاده قانع با اشاره به کمک‌های مردمی دوران دفاع مقدس، اهدای دو عدد تخم مرغ توسط یک پیرزن را یادآور شد و گفت: میزان مبلغ اهدایی مهم نیست، بلکه آنچه که جنگ را رو به جلو می برد و باعث پیروزی می گردد، تنها نیت‌های پاک و غیرت آفرین است.

وی اضافه کرد: از لحظه اتمام جنگ تاکنون، کشور همیشه با چالش‌های جدی رو به رو بوده است؛ بطوریکه آمریکا در سال 59 حمله به ایران را آغاز کرد و طی هشت سال جنگ ایران با کشورهایی همچون عربستان و اسراییل به جنگ نیابتی پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تنزل راهبرد استکبار را خاطر نشان کرد و افزود: اکنون دشمن با تمام وجود پا به میدان گذاشته است، که این امر نشان از قدرت ایران اسلامی است.

بابازاده قانع با اشاره به جنگ 90 روزه عربستان با یمن، تصریح کرد: سنگینی حملات آل سعود به قدری بود که عربستان با آن غنای نظامی اش، از آمریکا تقاضای تجهیزات نظامی کرد؛ در حالیکه یمنی ها حتی خم به ابرو نیز نیاوردند.

وی ارتش صدام را از لحاظ سازماندهی و مدیریت، منسجم تر از داعش دانست و خاطرنشان کرد: داعش نیز همچون صدام نتوانسته است در برابر رزمندگان مقاومت کاری از پیش ببرد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس قدرت غرب را در حال افول دانست و با بیان اینکه امروز دوران جنگ کلاسیک به پایان رسیده است، گفت: جنگ امروزی در جهان بصورت نامنظم و چریکی انجام می گیرد،که خود دارای تاکتیک نامتقارنی است.

بابازاده قانع از گروه‌هایی مثل داعش و وهابی به عنوان فرزندان آمریکا نام برد و افزود: هرگاه این گروه‌ها در جهت اهداف آمریکا به مبارزه بپردازد، آزادیخواه محسوب شده و مورد حمایت آمریکا قرار می گیرند، اما زمانیکه از دیکته‌های آمریکا تخلف کنند، در زمره گروه‌های تروریستی قرار می گیرد.

ارسال نظرات