مدیر امور استان های ستاد دیه کشور از برگزاری 240 همایش و جشن گلریزان طی سالجاری در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۵۱۲۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

عباس کشانی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از اردبیل با بیان اینکه در سالجاری 240 همایش گلریزان در سطح کشور برگزار می شود، گفت: از این تعداد، 16 مورد در استان اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در 183 جشن گلریزان برگزار شده 35 میلیارد تومان جمع آوری شد، افزود: از این میزان 32 میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان و 3 میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های خودپرداز چهار بانک عامل توسط مردم کمک شد.

کشانی تصریح کرد: در آزادی زندانیان علاوه بر خیرین، دولت، صندوق تامین، شرکت های بیمه و بانک های عامل دولتی نیز کمک می کنند.

مدیر امور استان‌های ستاد دیه کشور با بیان اینکه اکثر گلریزان‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: با وجود همه تلاش‌ها در سالجاری هشت هزار و 100 نفر زندانی با بدهی 600 میلیارد تومان در زندان های کشور موجود هستند.

وی از آزادی حدود 40 درصد زندانیان توسط گذشت و رضایت طلب کاران خبر داد و گفت: استان‌های بزرگ که دارای صنایع، نفت و پتانسیل های اقتصادی بالایی هستند، همت بیشتری در آزادی زندانیان دارند.

کشانی با بیان اینکه میزان مهریه در کشور نامعقولو تعهدات آن بدون برنامه است، اضافه کرد: بخشی از کمک ها به محکومین مالی که ناشی از عدم پرداخت مهریه است، می باشد.

ارسال نظرات